کمپین داریون نماهمه

بخش جدید و هفتگی داریون نما/کمپین مجازی برای توسعه داریون

طالع نامور|

چند وقتی است که کمتر اخبار گوش میدهم. به سایتهای خبری هم اصلاً سر نمیزنم. مگر توریسم آنلاین آنهم به خاطر رویکرد متفاوت این سایت.

چند وقتی است که از بحث و جدل در مورد مسایل اقتصادی و سیاسی دوری میکنم. چندان به نتیجه مذاکرات و قیمت دلار و نرخ تورم فکر نمیکنم و در کل حس بهتری دارم.
چند وقتی است که فکر خود را بر کارهایی متمرکز میکنم که توانایی انجام آنها را دارم. دغدغه مسایلی را دارم که تحت کنترل من است.

به کارهایی فکر میکنم که میتوانم انجام دهم. اگر کسی محتاج کمک است سعی میکنم خودم به اندازه توانم به او کمک کنم. سعی میکنم به اندازه توانم برای بهبود زندگی خود و دیگران قدم بردارم و در کل حس بهتری دارم.

tabeiat1-daryon

چند وقت پیش مقالهای را از سایت FORBES.com می خواندم سایتی که به بررسی مسایل اقتصادی و شرکت ها و افراد موفق می پردازد. مقاله در مورد ویژگی های افراد موفق بود. یکی از این ویژگیها توجه نکردن به امواج منفی و مایوس کننده و تمرکز بر فعالیت های نوید بخش بود. این ویژگی واقعا برای موفقیت حیاتی و کلیدی است.
به نظر شما تا کی قرار است که همگی فریاد بزنیم که داریون فراموش شده است؟! اگر همه مردم داریون هر روز صبح با هم در یک ساعت مشخص در یک محل مشخص جمع شوند و با صدای بلند فریاد بزنند که داریون فراموش شده است آیا برای کسی مهم خواهد بود؟ آیا اتفاق خاصی رخ خواهد داد؟ آیا داریون گلستان خواهد شد؟ ما که تجربه سال ها اعتراض و فریاد را داریم آیا در این مسیر توفیقی هم داشته ایم. هرگز.
دوستان، برادران و خواهران عزیز در یک کلام. فریاد زدن، اعتراض کردن و کمک خواستن از دیگران کافی است! باید شروع کنیم باید حرکت کنیم باید تمام افرادی که در گوشه ای نشسته اند و تماشا می کنند را فراموش کنیم و آنچه که از دست ما بر می آید انجام دهیم. قطعاً بنابر وعده الهی موفق خواهیم شد.
کلام را کوتاه کنم. مدت ها بود که فکر می کردم چگونه می توان به یکدیگر کمک کنیم تا شرایط بهتری را برای داریون و داریونی ها رقم بزنیم. داریون و داریونی ها نیازمند تغییر نگرش هستند. نیازمند فکرهای نو، امیدهای جدید. داریونی ها باید دستشان را بر زانوی خودشان بگذارند، یاعلی بگویند و بلند شوند. فکر کردیم با راه اندازی یک “کمپین مجازی برای توسعه داریون” می توانیم این در ایجاد این فکر نو سهیم باشیم. شما هم به ما بپیوندید.

… به زودی شروع خواهیم کرد. انشاالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا