گزارشهمه

صابر فتوح آبادی:حق مردم داریون و زرقان است که پس از 37 سال در مجلس نماینده ای از خودشان داشته باشند

سیاست سایت داریون نما به دلیل فراجناحی بودن این است که در ایامی مانند انتخابات به تبلیغ کاندیدای خاصی نمی پردازد.

با وجودی که طی روزهای گذشته نمایندگان چند کاندیدا با مدیر سایت داریون نما برای تبلیغات کاندیدای مورد حمایتشان تماس گرفته اند اما داریون نما چون نمی خواهد وابسته به جناحی تلقی شود از تبلیغ کاندیداهای مجلس خودداری می کند.

در این میان اما صابر فتوح آبادی که به نوعی همشهری و اهل محل خودمان است با سایر کاندیداها متفاوت است. ما باید برای همشهریان خود هر کاری از دست می آید انجام دهیم. به همین خاطر این گزارش را رایگان و بدون چشم داشتی برای این عزیز منتشر می کنیم.

او شب گذشته در مسجد امام محمد تقی علیه السلام حضور یافت و با مردم سخن گفت.

fotohabadisaber

نکته جالب اینجا بود که اکثر نمازگزاران بعد از نماز پایان نماز ایستادند و به حرفهای فتوح آبادی گوش دادند. آنها به نوعی با این کار خود حمایت تمام و کمالشان را از این کاندیدای داریونی نشان دادند.

فتوح آبادی که نشان داد در سخنوری مهارت کافی دارد بر خلاف بسیاری از کاندیداها به تنهایی به مسجد آمد و پس از اتمام سخنرانی و گفت و گو با مردم به تنهایی رفت…

به گزارش داریون نما تنها کاندیدای محلی منطقه داریون در اولین روز شروع رسمی تبلیغات نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسجد امام محمد تقی (ع) داریون به بیان دیدگاه های خود و پاسخ به پرسش های نماز گذاران پرداخت .

  صابر فتوح آبادی پس از نماز مغرب و عشاء طی سخنان مردم را به شرکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و انتخاب افراد اصلح فرا خواند .

او توسعه پایدار ،کاهش فقر و بیکاری ، توجه ویژه به بخش کشاورزی ، حفاظت از گروه های آسیب پذیر ، ارتقای جایگاه فارس را از جمله برنامه های خود عنوان کرد .

فتوح آبادی در پاسخ یکی ازحاضران در جلسه گفت : من در این دوره از انتخابات به صورت مسقل واردانتخابات شده ام . این حق مردم منطقه داریون و زرقان است که پس از گدشت سی و هفت سال از پیروزی انقلاب اسلامی یک نماینده از خودشان در مجلس شورای اسلامی داشته باشند .

گفتنی است صابر فتوح آبادی کارشناس رشته معارف اسلامی از دانشگاه فرهنگیان شیراز است.او سال 1367 عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در عملیات بیت المقدس هفت به افتخار جانبازی نائل آمد.

1 دیدگاه

  1. با آرزوی موفقیت برای ایشان، طبیعتاً ایشان راه سختی در پیش دارند، ولی امیدوارم به جز مهارت در سخنوری، در موارد دیگر نیز مهارت کافی داشته باشند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا