اخبارهمه

انتقاد شدید امام جمعه داریون از مسوولانی که از بیت المال ارتزاق می کنند اما در نماز جمعه حاضر نمی شوند

خبرنگار:خلیل اسدی|

خطیب جمعه داریون در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته به مناسبت دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام (ره) و تبریک این روز به تمامی دلاور مردان سپاه و بسیج گفت : این نهاد انقلابی از ابتدای تأسیس منشأ خیرات و برکات زیادی بوده است . وی رشادتهای دلاورمردان سپاه را در غائله های مختلف کشوردر اوائل انقلاب ، و ۸سال دفاع مقدس و پس از جنگ در سازندگی کشور ، تحسین برانگیز خواند و به کلام امام راحل(ره) اکتفا نمود که هیمن بس که امام(ره) فرمود: اگر سپاه نبود کشور هم نبود . و برای آن دلاور مردان طول عمر با عزت ، سربلندی و بهروزی زیر سایه پرچم ولایت آرزو نمود .

hajaghaasadi11

حجت الاسلام اسدی همچنین ضمن تبریک مبعث پیامبر (ص) به نمازگزاران گفت : اگر بعثت پیامبر(ص) نبود امروزه آن تکاملی که برای هدایت بشرلازم بود مشاهده نمی کردیم و برهمه واجب است که به تشریح این مبعث برای دیگران بپردازند .

خطیب جمعه به مناسبت ۵ اردیبهشت ۵۹ و حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس گفت : آمریکا تروریسم و حامی تروریسم است و قابل اعتماد در هیچ زمینه ای نیست و هرجا نسبت یک کشوری؛ ضعفی مشاهده کرد به آنجا حمله می کند و به فرمایش مقام معظم رهبری : هر کس از آمریکا می ترسد از طرف خودش بترسد . نه از طرف مردم و نیروی نظامی؛ لذا نیرو های نظامی نیز تا مردم را دارند از آمریکا و دشمن نمی ترسند .

نماینده ولی فقیه در داریون در ادامه، از بی برنامگی برای حضور پر رنگ جوانان شهر و منطقه داریون، در نماز جمعه، از برخی مسئولین و مدیران شهر و منطقه، به شدت انتقاد کرد و چند توصیه به خواص کرد : وی به ائمه جماعات توصیه کرد که با برنامه ریزی و سخنرانی و تبلیغ اصحاب مسجد در طول هفته باید نتیجه آن را در نماز جمعه مشاهده کنیم و ائمه جماعات نیز حضور مستمر در نماز جمعه داشته باشند.

وی همچنین به مسئولین کانونهای فرهنگی و پایگاه های های مقاومت بسیج توصیه نمود که با حضور خود و نیروهای تابعه در قرارگاه فرهنگی یعنی نماز جمعه حضور مستمر داشته باشند .

حجت الاسلام اسدی از برخی مسئولین و مدیران ارگان ها و نهادهای دولتی که از بیت المال مسلمین ارتزاق می کنند و حضورشان در نماز جمعه کمرنگ است گله کرد و خطاب به آنان گفت : شما از بیت المال مسلمین ارتزاق می کنید و عدم حضور شما در نماز جمعه یعنی نا امید شدن مردم، و حضورتان در نماز جمعه منحصر به ایام راهپیمایی و مناسبت های انقلابی و فصلی نباشد باید بدانید حضور شما مسئولین در نمازجمعه باعث می شود که از مشکلات مردم مطلع شوید.

امام جمعه داریون همچنین حضور مدیران دبیرستان ها و هنرستان ها شهر و منطقه داریون را در نمماز جمعه کم رنگ دانشت و به آنان توصیه کرد که جوانان را به سمت نماز جمعه سوق دهند زیرا  اینها مدیران آینده کشور خواهند بود.

وی  گریزی هم به انتخابات در پیش رو زد و در ادامه گفت : کسانی که رد صلاحیت شده اند بر حسب قانون بوده و توصیه ای و سلیقه ای نبوده است و ملاک حال فعلی افراد است.

 خطیب جمعه داریون اضافه کرد به قانون و مر قانون پایبند باشید و آب را در آسیاب دشمن نریزید و برای نظام جمهوری اسلامی شاخه و شونه نکشید که مبادا دشمن از عمل ما خوشحال شود . والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا