گزارشهمه

گزارش جلسه اين هفته شوراي شهر داريون/ساخت مصلي نماز جمعه و سالن ورزشي در گيرودار زمين

جلسه اين هفته شورای اسلامی شهر داریون با حضور سه نفراز اعضا شورا(ناصر شرفي،بهرام هوشيار و روح الله افتخاري) در غياب حجت الاسلام سيد عباس هاشمي و اشرف السادات چاووش زاده و با حضور علی رضا زارع شهردار داریون در دو بخش برگزار شد.
در جلسه اين هفته علي بذرافكن مسوول تربيت بدني داريون و علي رضا بذرافكن مسوول ستاد نماز جمعه داريون به عنوان ميهمانان جلسه به بيان برخي مسايل در رابطه با حوزه كاري خود پرداختند.
آنچه در ادامه مي خوانيد گزارش مجتبي ظهرابي خبرنگار داريون نماست از مباحث مطرح شده در اين جلسه.


در بخش اول این جلسه که علی بذرافکن مسول تربیت بدنی داریون هم حضور داشت در خصوص واگذاری یک قطعه زمین جهت ساخت سالن ورزشی صحبت وتصمیم گیری شد .
به گزارش داريون نما علی بذرافکن از تخصیص بودجه ای برای ساخت سالن ورزشی در داریون خبر داد وگفت: اداره تربیت بدنی وجوانان شیراز شرط تخصیص این اعتبار را واگذاری زمین به مساحت حداقل 1500متر در داریون عنوان کرده است که با تلاش و رایزنی ها ی متوا لی در نهایت با آقای حسن مهری به نتایج مطلوبی رسیده ایم .
وی در ادامه افزود :مساحت يك هزارمتر از زمین های حسن مهری و ورثه مرحوم حاج بهرام عسکری در قسمت جنوبی خدمات کشاورزی داریون جنب دامنه کوه در نظر گرفته شده است که 500متر آن سهم تفکیکی شهر داری با تصویب شهردار وشورا به شرط تملیک و 500متر ما بقی در صورت توافق همه مالکین به این امر مهم اختصاص خواهد یافت.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه براي معرفي این زمین به اداره تربیت بدنی شیراز تنها يك روز فرصت داريم افزود:در حال حاضر ما ناچار به معرفی این زمین هستیم وباید هرطور شده این اعتبار را جذب کنیم .
به گزارش داريون نما در نهایت علیرغم تماس تلفنی اعضاء شورا با برادران عسکری( دیگر مالکین این زمین) ،مراحل پایانی توافق کامل این موضوع به روزهای آینده موکول شد .
لازم به ذکراست اعضا،شورا با حمایت کامل و شهردار داریون با ذکر رعایت چارچوب قانونی وضوابط شهرداری از این كار مهم استقبال کردند.
در بخش دوم جلسه علیرضا بذرافکن مسوول ستاد نماز جمعه داریون و کهن( مالک سابق زمین مصلي نمارجمعه )در جلسه شوراي شهر حضور يافتند. علیرضا بذرافکن با ارایه گزارشی از کارهای انجام شده جهت ساخت مصلي نماز جمعه داریون گفت :با وجود تلاش ها و پی گیریهای مداوم امام جمعه محترم داریون وستاد نماز جمعه هنوز مشکلاتی وجود دارد که استارت ساخت مصلي و جذب اعتبار آن را به تاخیر می اندازد.
وی افزود:ماجرای مالکیت این زمین وحتی اوقافی بودن آن نیزهنوز به طور کامل مشخص نیست ونیازمند تدابیری در این زمینه است .
در اد امه وی با مشارکت اعضا شورا وشهردار با کهن مالک سابق این زمین برای رفع این مشکلات تبادل نظر کردند وبه دنبال راه حل مناسبی جهت رضایت طرفین به گفتگو پرداختند.
در حاشیه این جلسه شهردار داریون ازاتمام تعمیر و لکه گیری کامل آسفالت داریون و دیندارلو يكي دو روز آينده خبر داد .
این جلسه از ساعت 16و 30 دقیقه آغاز ودر ساعت 18و 15 دقیقه پایان یافت.

3 دیدگاه

  1. با تشکر از تمامی این عزیزان به خاطر تلاششان در پیشرفت و اعتلای داریون .لازم به ذکر است که در بعضی کوچه ها سرعت گیر لازم است چون موتوری ها با سرعت سرسام آوری حرکت میکنند که اگر خدای نکرده به شخصی برخود کنند مرگ و میر قطعی است پس انشا اله حتما فکری به حال سرعت گیر در کو چه های خلوت و فرعی هم بکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا