اخبارهمه

معرفی دو نوجوان تیز هوش داریونی+عکس

یوسف بذرافکن|

داریون سرزمین استعدادهای برباد رفته است . در شهر و منطقه داریون استعدادهای نهفته فراوانی در زمینه های مختلف وجود دارد که اگر فرصت شکوفا شدن را پیدا کنند موجب شکوفایی منطقه داریون را فراهم می کند .

دراین مطلب به معرفی دانش اموز تیز هوش داریونی می پردازیم . آقای محمد کاظمی فرزند مهدی یکی از دانش آموزان تیز هوش داریونی است که هم اکنون در مدرسه تیزهوشان و در مقطع متوسطه اول به تحصیل مشغول است .

tizhosh

این دانش آموز سرشار از هوش است . مودب ، درس خوان و همچنین ورزشکار است . او تحصیلات ابتدایی را در دبستان حقیقت جو داریون سپری کرد .

دیگر دانش آموز تیز هوش داریونی  پوریا شاه علی فرزند ولی است . این دانش آموز واقعا تیز هوش است . آنچه او را سرآمد دیگران کرده است فقط هوش سرشار او نیست . اخلاق و رفتار و ادب پوریا از او دانش آموزی واقعا دوست داشتنی ساخته است .

رفتار و برخورد او با دیگران واقعا ستایش آمیز است .  پوریا شاه علی پایه پنجم را در دبستان حقیقت جو داریون سپری کرد و از سال تحصیلی جدید وارد مدرسه تیز هوشان شیراز می شود .

این هردو نوجوان تیز هوش از خانواده ای متوسط بوده و از طبقه مرفع جامعه نیستند . این نشان می دهد که موفقیت منوط به داشتن امکانات مادی فوق العاده نیست .

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا