اخبارهمه

1950000000تومان برای طرح آب رسانی داریون هزینه شد

همزمان با هفته دولت، روز گذشته طی مراسمی با حضور استاندار فارس و نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، طرح آبرسانی به شهر داریون مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش داریون نما روزنامه خبر جنوب نوشت: در جریان این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس اعلام کرد: طرح مزبور با اعتبار یک میلیارد و 950 میلیون تومان به اجرا درآمده و به این ترتیب 3 هزار خانوار از مواهب این پروژه برخوردار خواهند شد.

محمدعلی قلندری گفت: این طرح که برای تامین آب میان مدت شهر داریون در نظر گرفته شده از حفر و تجهیز و برق رسانی یک حلقه چاه و یک باب مخزن 2500 مترمکعبی و لوله گذاری به طول 2700 متر برخوردار است.

ghalandari1

وی از افتتاح و بهره برداری از 9 پروژه آبرسانی در هفته دولت با اعتبار 140 میلیارد ریال در شهرهای فارس خبر داد و افزود: از این رهگذر 23 هزار خانوار تحت پوشش خدمات شرکت آبفا فارس قرار می گیرند. قلندری یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید را استفاده از پساب در طرح های صنعتی و کشاورزی عنوان کرد و افزود: به منظور تحقق این طرح از تسهیلات بانک توسعه اسلامی استفاده می شود.
به گفته وی، براساس توافقات صورت گرفته با این بانک بالغ بر 143 میلیون یورو جهت اجرای 6 طرح فاضلاب، 6 طرح تصفیه خانه و 6 شبکه در استان فارس به طرح های مزبور اختصاص یافته است که تشریفات مناقصه و شبکه های این پروژه ها انجام شده است.
مدیرعامل آّبفای فارس اظهار امیدواری کرد که در سه ماه آینده پس از انتخاب پیمانکاران سه شهر نی ریز، فیروزآباد و آباده، عملیات اجرایی طرح های مزبور آغاز شود. ضمنا اسناد تصفیه خانه فاضلاب 6 شهر سپیدان، نی ریز، فیروزآباد، آباده، فسا و داراب در حال عرضه و فروش است و ان شاءا… تا پایان سال جاری پیمانکاران طرح های مزبور انتخاب می شوند. گزارش خبرنگار ما حاکی است استاندار فارس در همین مراسم طی سخنان کوتاهی از تلاش های دست اندرکاران طرح های آبفا فارس در هفته دولت قدردانی و خاطرنشان کرد که خواست تمامی خدمتگزاران در دولت تدبیر و امید، جلب رضایت مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا