اخبار

برگزاري با شكوه جشن هاي نيمه شعبان در داريون

در مراسم با شکوهی که به صورت مشترک توسط کانون فرهنگی و تریتی وحدت داریون ،کانون فرهنگی و هنری مسجد امام محمد تقی ( ع) داریون و حوزه مقاومت امام کاظم ( ع) ، حوزه نرجس خواهران ، و پایگاه های مقاومت شهر داریون برگزار شد بیش از هزار نفر از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عج) شرکت كردند.

به گزارش داريون نما در این مراسم با شکوه حجت الاسلام محمد امین عزیزی امام جمعه  داریون طی سخنانی به تشریح وظایف منتظران در عصر غیبت پرداخت و خاطر نشان كرد  منتظران واقعی حضرت امام زمان (عج) با ترک گناه ،امر به معروف و نهی از منکر و انجام واجبات الهی باید زمینه ظهور آن حضرت را فراهم  نمایند. منتظران مقدم مبارک حضرت صاحب الزمان (عج) در این زمان وظیفه دارند با اطاعت از ولی فقیه خود را برای برپایی جکومت جهانی و سراسر عدالت یگانه قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان (ع) آماده نمایند.

در این مراسم با شکوه كه در آن حاج آقا صديق امام جماعت مسجد امام محمد تقی (ع) ، هوشيار معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه چهار شیراز ، کرمدار(از مسوولين هيات فوتبال فارس) و افتخار (عضو شوراي شهر داريون) حضور داشتند اسامی پانزده نفر از شرکت کنندگان مسابقه فرهنگی منجی عالم بشریت (عج) مربوط به شرکت کننده گان منطقه داریون که ازطرف سایت داریون نما برگزار شده بود به قید قرعه قرائت شد . این مراسم با اجرای برنامه های فرهنگی ادامه یافت و به تعداد هشت نفر از کسانی که نام آنها مهدی و نرجس بود به قید قرعه جوایزی تعلق گرفت.

اجرای برنامه ویزه کودکان و نوجوا نان در نيمه شعبان

برنامه ای فرهنگی ویژه کودکان و نو جوان از طرف کانو ن فرهنگی هنری امام محمد تقی (ع) و کانون فرهنگی و تربیتی وحدت داریون برگزار شد.

در این برنامه که با استقبال فراوان کودکان و نو جوان و خانواده ها روبر شد دهها نفر از دانش آموزان و حتی نونهالان به اجرای سرود و قرائت شعر و دکلمه پرداختند. جدابیت، شور ،نشاط و هیجان این برنامه که در فضای باز ودر جنب مسجد برگزار شد به اندازه ای بود که باعث تجمع مردم و رهگذران شد و علاوه بر آن باعث حضور امام جمعه منطقه داریون ومعاون پرورشی ناحیه چهار شیراز در جمع صمیمی کودکان و نوجوانان شد.

در کنار این برنامه ایستگاه صلواتی از طرف پایگاه مقاومت شهید مصطفی خمینی مسجد بر قرار شده بود که به تو زیع شربت ،شیرینی و بستنی در بین مردم می پراختند. این برنامه که سه ساعت ادامه داشت با اهداء پانزده جایزه توسط امام جمعه منطقه داريون و معاون پرورشی ناحیه چهار شیراز و پذیرای از شرکت کننده گان پایان یافت .

نكته: گزارش كامل تصويري اين مراسم و ساير جشن هاي برگزار شده در منطقه داريون به زودي در سايت داريون نما قرار خواهد گرفت.

1 دیدگاه

  1. از سایت داریون نما که اخبار جشن های امام زمان (عج) را انعکاس می دهد سپاسگذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا