ديدگاه

در جستجوی داریون در فضای مجازی!

یوسف بذرافکن|

یک شب که منتظر اخبار و مطالب جدید داریون نما بودم هر چه نشستم از مطالب جدید داریون نما خبری نشد با خودم گفتم مثل اینکه این آقای جوان یادش رفته که انتظار جانکاه است و فراموش کرده که خودش چند ساعت پشت دکه روزنامه فروشی به انتظار می نشست تا صفحه دانش آموز روز نامه خبر جنوب را بخواند.

اما عیبی ندارد سایت که قحطی نیست! و به اصطلاح امروزی ها سری به فضای مجازی می زنم و اخبار داریون را در سایت های دیگر جستجو می کنم .

خلاصه با دل امید نشستم پای اینترنت و هر چه سایت و حتی وبلاگ را بود سرچ کردم شاید دو یاسه ساعت شد . اسم داریون را با نام های مختلف مثل داریان ، داریان شیراز ، داریون فارس ، روستای داریون ، شهرداریون ، وحتی دودج داریون بردج ایزدخواست ، کاظم آباد، تربر را جسنجو کردم ولی مطلب به درد به خوری دستگیرم نشد و فقط چند تا مطلب قدیمی و تاریخ مصرف گذشته را ملاحظه کردم .

از درد دلم همان چند تا را هم پیرنت گرفتم . با خودم گفتم ای بابا انگار نه انگار ما هم روی نقشه جغرافیای ایرا ن هستیم و سالها است که شهر شده ایم . هرچه می گردم جز در سایت داریون نما چندان خبری از داریون نیست ،سرانجام مجبور شدم بازهم داریون نما را که در تمام صفحات اینترنت قابل مشاهده بود باز کنم و مطاب قبلی را برای دهمین بار بخوانم و بگویم اگر داریون نما نبود از داریون هم که خبری نبود .

2 دیدگاه

  1. داریون نما الان فقط یک سایت خبری نیست . داریون نما هویت داریون و پرچم داریون است ، داریون نما عشق داریونی هاو مایه افتخار آنها است . داریون نما فقط به انعکاس اخبار اکتفا نمی کند و به فکر پیشرفت منطقه داریون است . داریون نما موتر حرکت داریونی ها و باعث پیشرفت داریون است . داریون نما جبران همه ی نداشته های داریون است . داریون نما شناسنامه گذشته ،حال و آینده داریون است . داریون نما نشانه و سمبل یک رسانه پاک و مخلص است . داریون نما عصاره همه صفات نیک مردم داریون است . داریون نما محرک نسل جوان برای پیشرفت و ترقی است . داریون نما آمده است که داریون مثل گذشته غریب نباشد . داریون نما بارقه امید رادر منطقه داریون زنده کرده است . همکار داریون نما بودن هم وظیفه است و هم تکلیف . امروز همه وظیفه دارند به پیشرفت داریون نما که پیشرفت همه جانبه داریون است با جان و دل خدمت کنند . درود بر داریون نما .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا