اخبار

خطبه های نماز جمعه داریون

خبرنگار:خلیل اسدی|
نماز جمعه این هفته منطقه داریون با حضور انبوه مردم، روحانیون و مسئولین شهر و روستا به امامت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا سیدعباس بنی هاشمی امام جمعه موقت برگزار شد.
خطیب موقت جمعه در ابتدای خطبه اول نمازگزاران را ضمن دعوت به تقوای الهی و دوری از محرمات تقوی را تنها عامل و توشه ای که به درد قبر و قیامت انسان ها می خورد برشمرد.
حاج آقا بنی هاشمی به مناسبت هفته  تربیت افزود: مهمترین عاملی که در زمینه  تربیت انسانها تاثیرگذار است را برشمرد. وی نهاد اول را خانواده عنوان کرد و افزود:خانواده سالم فرزندان سالم و فرزندان سالم را جامعه سالم می سازند او نهاد مدرسه را دومین نهاد برشمرد و گفت:چون انسانها نیمی از عمر خود را در مدرسه می گذرانند این نهاد در تکمیل شخصیت افراد نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. وی نهاد جامعه را سومین نهاد خواند و گفت: اگر نهاد خانواده و مدرسه در زمینه  تربیت خوب عمل نمایند خود به خود جامعه سالم ببار خواهد نشست.
خطیب موقت جمعه به استناد از سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانش آموزان و دانشجویان اظهار داشت: دولت آمریکا یک دولت بد عهد و عهد شکن و نمونه بارز آن را عمل نکردن به تعهداتشان در قضیه ی برجام است.
telegram-0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا