اخبارهمه

برنامه پیاده روی صبحگاهی در تربر جعفری+تصاویر

خبرنگار:مهرشاد اسلامی راد|

مراسم پیاده روی صبحگاهی در تربر جعفری با حضور گسترده مردم همراه شد.

در آخرین روز هفته وحدت، به همت و تلاش های مستمر مسئولین پایگاه امام مهدی «عج» حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم «ع»، مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی در صبحگاه شنبه 27 آذر ماه همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام «ص» و امام صادق «ع»؛ در روستای تربر جعفری برگزار شد.

piadeh

در این مراسم که با حضور گسترده و با شکوه مردم روستا و مسئولین منطقه از جمله: امام جمعه ، فرمانده حوزه بسیج امام کاظم «ع»، فرمانده پاسگاه انتظامی دودج، رئیس ستاد نماز جمعه، دهیار و شورای اسلامی روستای تربر جعفری همراه بود، پس از  توزیع شماره های قرعه کشی بین مردم و پیاده روی به سمت محل برگزاری ورزش صبحگاهی ؛ قرائت فاتحه برای شهدای عزیز روستا و اجتماع در محل برگزاری مراسم؛ برنامه های این ورزش صبحگاهی با تقدیر و اهداء لوح سپاس به بسیجیان فعال تربر جعفری توسط حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم «ع» آغاز شد.

در  ادامه حجت الاسلام اسدی، امام جمعه منطقه داریون، به ایراد سخنانی کوتاه در باب ورزش و اهمیت دادن به سلامتی پرداخت. در آخر نیز به بیش از 25 نفر از خواهران و برادران حاضر در این مراسم به رسم یادبود، هدایایی تقدیم شد.

پس از پایان برنامه های مراسم با شکوه پیاده روی و ورزش صبحگاهی در روستای تربر جعفری که با حضور بیش از 500 نفر از اهالی برگزار شد، مسئولین به بازدید از مسجد و معصومیه روستا رفتند.

همچنین در همین برنامه و در حین بازدید؛ دکتر حمید دهقانفر، فرمانده حوزه بسیج امام موسی کاظم «ع» داریون؛ نوید احداث سالن سرپوشیده ورزشی در روستای تربر جعفری را داد.

telegram-0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا