اخبار

مراسم پیاده روی بسیجیان پایگاه مقاومت شهید مصطفی خمینی داریون/ با نوای کاروان…

خبرنگار:یوسف بذرافکن

عکسها:روح الله قربانی

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در یک حرکت بسیار زیباو جالب بسیجیان پایگاه مقاومت شهید مصطفی خمینی داریون به فرماندهی آقای عبدالرضا شکری ، اقدام به راهپیمایی در شهر داریون کردند.

 این در حالی بود که بسیجیان این پایگاه پرچم های زیبایی را دردست داشتند و نوحه های زیبای « آهنگران » از طریق بلند گو پخش می شد این بسیجیان برادر و خواهر در صفوف بسیار منظم مسیر مسجد امام محمد تقی علیه السلام داریون تا تپه شهدای گمنام را پیمودند.

karavan

بسیجیان لباس های فرم خود را پوشیده و کوله پشتی ها خود را به دوش گرفته بودند ، این حرکت زیبا خاطرات دوران دفاع مقدس و اعزام رزمندگان را به سوی جبهه ها را تداعی می کردو به همین خاطر مورد توجه شهروندان داریونی قرار گرفت.

پس از رسیدن بسیجیان به تپه شهدای گمنام ، برنامه های مختلف فرهنگی شامل سرود ، شعر ، مقاله و دکلمه در جوار شهدای گمنام اجرا شد.

در این مراسم سرهنگ خسروانی خسروانی فرمانده ناحیه احمد بن موسی (ع) به سخنرانی پیرامون دست آوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه دشمنان پرداخت سپس توسط  دهقان فر  فرمانده حوزه امام کاظم علیه السلام به تعدادی از بسیجیان فعال جوایزی اهداء شد .

این برنامه با مشارکت و حضور حوزه حضرت نرجس شهر داریون برگزار شد . علاوه برآن شهرداری ، شورای شهر ، پایگاه اصناف ، کانون مسجد ، کانون محبان اهلبیت (ع)، اداره برق دربرگزاری این مراسم همکاری داشتند.

در پایان این مراسم حاضران به قرائت فاتحه برای شهدای گمنام پرداختند . آنگاه نمازجماعت ظهر و عصر در مسجد امام محمد تقی (ع)برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا