اخبارگزارشهمه

در سفر اعضای شورای شهر و شهردار داریون به تهران چه موضوعاتی پی گیری شد؟

اعضای شورای اسلامی و شهردار داریون در سفر به تهران و دیدار با بعضی مسوولین کشوری چند مورد مهم برای داریون را در دستور کار پی گیری قرار دادند.

به گزارش داریون نما و طبق اعلام هیات مسوول داریونی در این سفر،همراهی و حمایت دکتر عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسوولین کشوری قابل تقدیر بوده است.

گفتنی است نرگس افتخار،زهرا قربانی،سلمان ظهرابی،رضا کشاورزی و جعفر بذرافشان اعضای شورای شهر همراه با رحیمی شهردار  داریون در این سفر حضور داشتند.


دیدار با وزیر بهداشت و بیان مشکلات بیمارستان داریون و قول هایی که داده شد:

*تجهیز بیمارستان داریون به امکانات درمانی و حضور متخصص در بیمارستان.

*ارتقا از مرکز جامع سلامت به بیمارستان: قرار شد در بازدید میدانی از این مرکز و بررسی جمعیت منطقه و جامعه هدف، موضوع بررسی و بر اساس تحقیقات میدانی، تصمیم گیری شود.

*با توجه به حجم تصادفات جاده ای در محور شیراز داریون به دلیل تردد بسیار زیاد وسایل نقلیه، قول دو دستگاه آمبولانس جهت مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس داده شد.


مباحثی که در دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور مطرح شد

طی دیدار با دکتر سلیمی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص راهکارهای حمایت از شهرداری داریون گفتگو شد.

در این جلسه شهردار داریون گزارش کاملی از وضعیت شهرداری، کمبود امکانات و تجهیزات و برنامه های آینده شهرداری ارائه کرد.
دکتر عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز درباره مشکلات و لزوم حمایت از شهرداری داریون که با مشکلات مالی و ضعف مشارکت مردم به دلیل خشکسالی های اخیر مواجه شده سخنانی بیان کرد.
در پایان معاون وزیر با اختصاص سه دستگاه خودرو ون درون شهری و همچنین یک دستگاه لودر با مشارکت شهرداری، مساعدت مالی و افزایش سهمیه قیر و ارتقا درجه شهرداری داریون موافقت کرد.


پیگیری موضوع ارتقاء منطقه داریون به بخش

هیات مسوول داریونی با حضور در دفتر خانم دکتر احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور به صورت جدی خواستار تحقق این آرزوی دیرینه مردم داریون شدند.


در این جلسه خانم دکتر احمدی گفت: با پیگیری های صورت گرفته در کمیسیون سیاسی – دفاعی دولت، پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی موضوع تبدیل داریون به بخش نهایی خواهد شد.
در فرایند پی گیری تبدیل داریون از دهستان به بخش دکتر قادری و دکتر عزیزی تلاش قابل تقدیری دارند.


حضور در نمایشگاه تجهیزات خدمات شهری

با توجه به تکمیل سوله مرکز معاینه فنی خودرو شهرداری داریون و لزوم خرید تجهیزات و تسریع در راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو ، از غرفه های مختلف نمایشگاه تجهیزات خدمات شهری بازدید و از نزدیک و بدون واسطه با تولیدکنندگان این تجهیزات و کیفیت تولیدات ارائه شده توسط شرکت های مختلف آشنا و با هدف خرید با کیفیت ترین تجهیزات به روز و دارای بالاترین راندمان و کاهش هزینه ها، با مدیران این شرکت ها گفتگو و تبادل نظر کردند.


 

2 دیدگاه

  1. ضمن عرض تشکر خدمت عوامل سایت داریون نما وعرض خسته نباشید بنده بنوبه خود از تلاش شورا وشهردار محترم که در جهت اعتلای نام وشان داریون ازهیچ فرصتی دریغ نمی ورزند تقدیر بعمل آورده واز خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان دارم

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم و شواری محترم و تشکر بابت تلاشهای بی وقفه ای که داشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا