اخبار

50 خانواده نیازمند منطقه داریون عیدانه دریافت کردند

خبرنگار:مهرشاد اسلامی راد|

در بسته عیدانه بیت الحیدر بیش از پنجاه بسته غذایی بین خانواده های نیازمند منطقه داریون توزیع شد.

به گزارش داریون نما، در راستای طرح محرومیت زدایی که در پایان سال 95 در منطقه داریون فرمانده حوزه امام موسی کاظم(ع) با ارائه گزارشی در مورد زحمات بسیجیان منطقه و همچنین تلاشهای خالصانه فرمانده حوزه حضرت نرجس(س) در زمینه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در این منطقه عنوان کرد: با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای«مدظله»، در زمینه رسیدگی به اقشار مختلف جامعه و در حالی که بسیاری از دولت مردان به جای رسیدگی به معیشت مردم به خصوص افراد کم درآمد جامعه در جدال های سیاسی خود به سر میبرند و عده ای هم چشم به دستان کدخدا بسته اند، سپاه و بسیج مثل همیشه در میدان عمل به ندای رهبری لبیک گفته و با راه اندازی بیت الحیدر در این حوزه اقدام به شناسایی و سازماندهی خانواده های کم درآمد در سطوح مختلف نموده است.

eidane1 eidane11

در راستای این هماهنگی و همکاری با خیرین محلی و غیر محلی اقلام و هدایای مختلف را در قالب های متفاوتی از طرف سازمان بسیج مستضعفین به این خانواده ها تقدیم کردیم. این طرح با محوریت بسیجیان در موارد مختلف نظیر تهیه کوپن نان رایگان و هماهنگی با نانوایی های منطقه، توزیع بسته های غذایی شامل: برنج، روغن، رب، ماکارونی، چای و قند؛ همچنین توزیع گوشت قرمز، ماهی و مرغ، کفش؛ ادامه دارد.

در بسته عیدانه بیت الحیدر بیش از پنجاه بسته غذایی بین خانواده های نیازمند منطقه داریون توزیع شد. شایان ذکر است در این طرح ایثارگران و جانبازان نیازمند و خانواده های معلولین در اولویت قرار گرفته اند. همچنین لباس های اهدایی مردم نیز به صورت هدیه تقدیم نیازمندان منطقه می شود. با عنایت به تاثیرگذاری بسیار بالای رسیدگی به اقشار مختلف مردم بهترین راه ترویج اسلام ناب و سیره علوی رسیدگی به خانواده های نیازمند در جامعه است که نشانه های آن ظرف همین مدت کوتاه با شیعه شدن بانویی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا«س» در منطقه با همکاری فرمانده حوزه بسیج خواهران نمایان شده است. در خاتمه باید از افرادی که با تلاش وصف ناپذیر در راستای محرومیت زدایی قدم بر میدارند تشکر نموده و از خداوند منان برای تمام بسیجیان برادر و خواهر منطقه و خیرین محترم عاقبت بخیری را از درگاه حضرت حق درخواست می نمایم.
گفتنی است در پایان حمید دهقانفر فرمانده حوزه بسیج برادران؛ از خداوند منان خواستار شد، سال 96 سال خوبی برای بسیجیان و مردم منطقه داریون در گرو پشتیبانی و میثاق با ولایت و شهدا باشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا