اخبارهمه

ثبت نام رایگان دوره آنلاین کنکور سرعتی شیمی ویژه دانش آموزان ساکن در منطقه داریون

مهندس جلیل زارع از اهالی منطقه داریون که تجربه های زیادی در زمینه تدریس دارد و از تالیفات خوبی هم در این زمینه برخوردار است قصد دارد به صورت رایگان دوره آنلاین کنکور شیمی ویژه دانش آموزان منطقه داریون برگزار کند. اطلاعات بیشتر را در ادامه مشاهده می کنید:

به نام یکتا کیمیاگر هستی
تدریس آنلاین و کاملا رایگان کنکور سرعتی شیمی در فضای اسکای روم ویژه دانش آموزان پایه دهم رشته های ریاضی و تجربی ساکن در منطقه داریون (شهر داریون و روستاهای وابسته)
هر چند روش متداول تدریس شیمی در مدارس و آموزشگاه ها و کتب کمک آموزشی برای یادگیری و موفقیت در امتحانات مدارس و امتحان نهایی مناسب است ولی این روش ها زیاد برای کنکور مناسب نیستند. زیرا برای پاسخ گویی به هر پرسش چهارگزینه ای کنکور تنها کم تر از یک دقیقه فرصت هست و پاسخ گویی به همه ی پرسش های شیمی به ویژه مسایل، در وقت محدود آن عملا امکان پذیر نیست. افزون براین، در روش های معمول، نیاز به یادگیری مفاهیم و فرمول های زیادی است که در کتاب های حجیم کمک درسی مشاهده می کنید. در صورتی که به روش سرعتی با کم ترین مفاهیم فقط با چند نقشه ذهنی که فرا می گیرید قادر به پاسخ گویی تمام پرسش های درس شیمی کنکور و یا آزمون های چهارگزینه ای دیگر در وقت محدود آن خواهید بود.
با روش کنکور سرعتی، داوطلبین شرکت در کنکور می توانند در کسری از دقیقه به هر پرسش چهارگزینه ای حتا مسایل وقت گیر پاسخ دهند.
شرکت در کلاس کنکور سرعتی نه تنها برای دانش آموزان پایه دوازدهم و فارغ التحصیلان متوسطه دوم پشت کنکوری مناسب است که برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم بسیار مفید است. چرا که به تجربه ثابت شده، زمان مناسب تر شروع آموزش کنکور، پایه های دهم و یازدهم است.
و اما چند نکته:
1) فعلا این طرح برای پایه دهم خواهد بود به آن امید که بتوانیم با استعانت از درگاه ایزد منان و تلاش و توکل جمعی، به طور مستمر طی مدت 2 سال، تا زمان کنکور 1405 آن ها را کاملا برای پاسخ گویی به پرسش های چهارگزینه ای کنکور سراسری در وقت در نطر گرفته شده آماده سازیم.
2) در کنار تدریس آنلاین که مسلما دانش آموز محور خواهد بود و حضور فعال دانش آموزان در کلاس، مورد انتظار و الزامی است، گروهی نیز برای تبادل نظر و انجام تمرین و تکلیف و رفع اشکال و هم چنین ارسال فایل های آموزشی در نظر گرفته خواهد شد که شرکت فعال در گروه نیز مورد انتظار و الزامی است.
3) این دوره صرفا برای دانش آموزان ساکن در منطقه داریون است.
4) ثبت نام صرفا با نام و ذکر مشخصات واقعی امکان پذیر است و از پذیرفتن داوطلبین با نام مستعار و غیرواقعی معذوریم. ضمنا هرگاه در هر مرحله به این نتیجه برسیم که داوطلبی غیرفعال و کم کار است و از انجام تمرین و تکالیف و حضور فعال در کلاس سر باز می زند از ادامه ی همکاری با ایشان خودداری کرده، عذرش را می خواهیم.
هر چه خدا از پس تلاش و توکل جمعی ما بخواهد. آمین.
لینک عضویت در کانال «آموزش کنکور سرعتی شیمی» و ثبت نام در دوره کنکور سرعتی شیمی اینجاست/کلیک کنید.

درباره جلیل زارع مسوول این کلاس ها

جلیل زارع از افراد دلسوز و تحصیلکرده منطقه داریون و برادر شهید کوروش زارع است. وی هرچند سالهاست ساکن تهران است اما همواره هوای همشهریانش را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا