نظرسنجيهمه

بخشی از دیدگاه ها و نظرات رسیده درباره بیمارستان داریون

همانگونه که در جریان هستید داریون نما عملکرد کادر بیمارستان داریون و همچنین امکانات این بیمارستان را در بوته نقد کاربران خود قرار داده است.داریون نما هر روز نظرهای رسیده را جمع آوری کرده و در قالب یک پست منتشر می کند.

1️⃣دوهفته پیش بعلت شکستگی سر وحال خراب به بیمارستان داریون مراجعه کردم که هیچ یک از پرسنل جواب گو نبودن تا نیم ساعت منتظر پرستار و پزشک بودم پرستار در جایگاه خود بی اهمیت نشسته بود دکتر هم در اتاق خودش با اینکه نگهبان به دکتر اطلاع داده بودن ولی نیامدکه با اعتراض شدید همراه من بعد به من رسیدگی کردن لطفا رسیدگی کنید

2️⃣این بیمارستان از هر نظر چه از نظر پرسنل و چه از نظر پزشکان و چه از نظر رفتار با بیمار دارای ضعف است.

3️⃣سلام اول اینکه چرا بیشتر نیرو های بیمارستان غیر بومی هستن ما افراد خیلی لایق تر و دلسوز تری در داریون داریم انصاف نیست که نیرو از خرامه و شیراز گرفته میشه واقعا توی این چند وقت اسم بیمارستان داریون بد در رفته کاش میشد به درد مردم نخندن و احساس مسوولیت داشته باشن

4️⃣شخص بنده اصلا راضی نیستم،خصوصا ازقسمت پذیرش بیمارستان

5️⃣من بچه ام مریضی سرما خوردگی داشت روز ساعت 9 صبح رفتم به بیمارستان داریون پزشک خانواده هم داشتیم در شبانه روزی ولی ترجیح دادیم با خانوم که به بیمارستان مراجعه کنیم گفتیم شاید بهتر باشد نیم ساعت شد تا پذیرش امد یک ساعت شد تا دکتر امد بعد که سئوال کردم چرا ینقدر دکتر دیگه معطل میکنه نمیاد گفتن دکتر شیفت شب بوده داره استراحت میکنه بعد هم نیم ساعت داروخانه امد تا داروهامون داد خلاصه اوضاع بود تزریقات هم همچنین خیلی طول کشید که امد …

6️⃣رضا فتوح آبادی:نبایدتوقع داشته باشیم که مانند بیمارستانهای دیگر بتواند رسیدگی نماید,انتقاد وپیشنهادات باید متناسب با امکانات باشد.طوری رفتارکنیم که مدیریت وکارکنان دچار دلسردی نشوند.بزرگان داریون درتشویق وتقویت روحیه مدیر وکارکنان فعالتر عمل کنند.
مدیر وکارکنان برای تجهیز وسایل پیگیری شبانه روزی نمایند.مراجعین وبیماران متناسب با امکانات توقع داشته باشند.شورای شهر وشهردار و…تا آنجا که توانایی دارند به بیمارستان کمک نمایند.مدیریت بیمارستان نسبت به جذب پزشکان متخصص درگرایشهای مختلف اقدام نمایند.توفیق کلیه کادر بیمارستان راازخدای بزرگ خواستارم

7️⃣وقتی برای نوبت گیری مراجعه میکنیم بعضی وقت ها دارن با تلفن بحث شخصی میکنن و اصلا به مراجعه کننده اهمیت نمیدن چندین بار برای همین کار ها جلوی خود من بحث لفظی پیش اومده با مراجعه کنندگان وقتی کسی یه مسوولیتی قبول میکنه باید به نحو احسن از پس اون کار بر بیاد اگه نمیتونه بره کنار تا یه فرد مسوولیت پذیر بیاد جاش …حالا ما سنمون نسبتا پایینه میتونیم تحمل کنیم ولی بعضی مواقع افراد مُسن و پیر میان که تحمل اینن وضعیت ندارن و سر پا ایستادن براشون سخته پس باید حتما رسیدگی بشه تذکر بدن و در صورت تکرار فرد اخراج بشه لصفا لطفا رسیدگی کنید… باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا