اخبار

آغاز به کار هیئت اندیشه ورز نوجوانان منطقه داریون

هیئت اندیشه ورز نوجوانان منطقه داریون آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم«ع» منطقه داریون؛ صبح روز پنجشنبه 3 اسفند ماه 1396 با حضور منتخبین و نخبگان علمی-پرورشی منطقه داریون در محل حوزه مقاومت بطور رسمی مجموعه مردمی «هیئت اندیشه ورز» در سطح نوجوانان منطقه آغاز به کار کرد.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین جوکار -از روحانیون منطقه داریون- با بیان نکاتی پیرامون ارزش علم، تفکر و فعالیت در نوجوانی؛ تاکید کرد: ما باید زمینه های فعالیت های گسترده {فرهنگی، علمی، اخلاقی، ورزشی و…} نوجوانان را در سطح منطقه داریون افزایش بدهیم.

در اولین جلسه این کارگروه که با حدود نیمی از دعوت شدگان برگزار شد؛ رئیس جلسه-پاسدار افضلی- بر لزوم تشکیل فوری این هیئت ها در سطوح مختلف منطقه تاکید کرد.
پس از آن نیز دبیر جلسه با بیان چگونگی کارکرد کارگروه هیئت اندیشه ورز نوجوانان در منطقه داریون؛ نکاتی را پیرامون اعضاء و فعالیت های آنان تشریح کرد.

همچنین حاضران پس از معرفی خود مهمترین دغدغه های خود را در مورد مسائل گوناگون (فرهنگی، اقتصادی، آموزشی، ورزشی و…) بیان کردند.
در پایان اولین جلسه کارگروه هیئت اندیشه ورز نوجوانان منطقه داریون اکثریت اعضاء به برسی طرح «جذب افراد به نماز جمعه و جماعات در منطقه داریون» رای دادند و مقرر شد در جلسه آینده انتقادات، پیشنهادات، راهکارها و طرح ها در رابطه با این موضوع پس از تحقیق، نظرسنجی و در نظر گرفتن شرایط و امکانات؛ ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا