اخبار

سه خبر كوتاه از داريون

خبرنگار:يوسف بذرافكن/

برگزاري مراسم جشن ميلاد امام حسين(ع)

همزمان با شب میلاد پر خیر و برکت چراغ هدایت و کشتی نجات حضرت حسین ابن علی علیه السلام مراسم ولادت آن حضرت با شکوه هر چه تمام تر و با حضور جمعی از عاشقان آن حضرت برگزار شد.


در این مراسم با شکوه مداحان اهل بیت حاج محمدحسین و کربلایی جعفر بذرافشان به مدیحه سرایی و منقبت خوانی پرداختند.
این مراسم در منزل حاج عین الله کاظمی برگزار شد و جوانان مجمع منتظران حضرت قائم (عج) و اصحاب مسجد و مردم متدین داریون با شادمانی و شعف به استقبال جشن های با شکوه ماه شعبان المعظم رفتند .

تقدير از فعالان برنامه هاي مذهبي مسجد امام محمد تقي(ع)

طی مراسمی که پس از اقامه نماز جماعت معرب و عشا ء در مسجد اما م محمد تقی ( ع) شهر داریون و با سخنرانی حجت الاسلام عزیزی امام جمعه منطقه داریون برگزار شد از سوی کانون فرهنگی و هنری مسجد اما م محمد تقی ( ع ) از بیست نفر از براداران و خواهران فعال در برنامه های مذهبی مسجد با اهداء هدایایي تجلیل بعمل آمد. لازم به ذکر است جوایز این طرح را که با عنوان روشنان محله برگزار شد امور مساجد استان فارس تامین نمود و در مراسم دیگری که به مناسبت میلاد امام زمان ( عج ) برگزار می شود از تعداد دیگری از فعالین مسجد توسط کانون مسجد ، تقدیر به عمل خواهد آمد.

افتتاحیه فعالیتهای تابستانی کانون فرهنگی و تربیتی وحدت داریون

همزمان با شروع تعطیلات تابستانی و آغاز ماه شعبان المعظم مراسم افتتاحیه فعالیتهای تابستانی کانون فرهنگی و تربیتی وحدت داریون با حضور امام جمعه منطقه داریون برگزار شد.
در این مراسم که جمع کثیری از دانش آموزان ، از اولیاء و مدیران مدارس حضور داشتند ، حجت الاسلام عزیزی امام جمعه منطقه داریون با اشاره به حدیثی از مولای متقیان از دانش آموزان خواست از فرصت فصل تابستان خوب استفاده کرده و با شرکت در فعالیتهای فرهنگی ، هنری ، مذهبی ، مهارتی و ورزشی به غنی سازی اوقات فراغت خود بپردازند وي با تشکر از برنامه های خوب کانون وحدت ، از فعا لیت های این کانون تقدیر كرد ، در ادامه مسول نمایندگی آموزش و پرورش و مدیر کانون به تشریح برنامه های اوقات فراغت پرداختند در پایان نفرات برتر و فعال کانون از شهر داریون و روستا های حومه جوایز خود را از دست امام جمعه و مسولین حاضر در جلسه دریافت كردند.

1 دیدگاه

  1. منزل تک تک شیعیان باید منزل اهلبیت علیهم السلام باشد .برگزاری مراسم حضرات معصومین در منازل ،سنت حسنه ای است که باید تقویت شود و گسترش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا