اخبارهمه

کلنگ یک دبستان ۶ کلاسه در داریون به زمین زده شد

به گزارش نمایندگی آموزش و پرورش داریون در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام اله مجید و اجرای سرود ملی آغاز شد ابتدا زارعی مسئول نمایندگی آموزش و پرورش داریون ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از خانواده خیر محترم زنده یاد جویبار به بیان ارزش کار خیر مرسه سازی و مدرسه یاری و ارائه گزارشی از وضعیت فضا های آموزشی منطقه داریون پرداخت و اعلام کرد که تعداد ۶ واحد آموزشی در منطقه نیاز به بازسازی دارد که در این زمینه نیازمند حضور خیرین هستیم.

پس از وی نوروزی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز نیز ضمن تقدیر از خانواده خیر محترم جویبار در باره ارزش کار خیر پسندانه مدرسه سازی و نیاز آموزش و پرورش به کمک خیرین محترم مطالبی ایراد کرد.
پس از آن نیز امیدوار معاون عمرانی فرمانداری نیز در زمینه توسعه پایدار و همچنین ارزش کار خیرین محترم مطالبی ایراد کرده و حمایت فرمانداری شیراز را از خیرین و پروژه های خیر ساز اعلام کرد.


در ادامه نیز حیدری بخشدار مرکزی نیز در باره اهمیت و ارزش کار ماندگار مدرسه سازی مطالبی ایراد و از تمامی خیرین به ویژه خانواده خیر محترم زنده یاد جویبار تقدیر بعمل آورد.

در پایان کلنگ آغاز ساخت و احداث دبستان ۶ کلاسه زنده یاد جویبار در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع که به همین منظور اختصاص یافته است به زمین زده شد .


گفتنی است در این مراسم تنی چند از مسوولین آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز و همچنین مسوولین ادارات داریون حضور داشتند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا