گزارشهمه

جشن های نیمه شعبان در داریون

یوسف بذرافکن|

به انتظار آخرین ذخیره الهی حضرت مهدی (عج ) برای نجات بشریت هستیم ، ولادتش را جشن می گیریم و خیابان ها ی شهرمان را بخاطر طلوع نور وجودش آذین می بندیم .

دیر زمانی است که مردم داریون بهترین و با شکوه ترین جشن ها را برای میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار می کنند.

در گذشته مرحوم سید عباس رضایی ،سید فرج فرهادی ، شیخ شکرعلی جهانی ، کرمعلی عابدی ودیگران پیشقدم برگزاری این جشن ها بودند و سالهای بعد آقایان علیرضا کشاورز و عبد الرضا شکری آن را ادامه دادند و حال نوبت ما است که این وظیفه را به انجام برسانیم .

emammahdi20

امسال به مناسبت ۱۵ شعبان میلاد با سعادت قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان (عج) از طرف کانون فرهنگی مسجد امام محمد تقی (ع) ویژه برنامه ای مخصوص کودکان و نوجوان در روز یکشنبه دوم خرداد ماه ساعت ۹تا ۱۲صبح در مجتمع گلهای باغ نبوت برگزار می شود .

علاوه برآن همانند سالهای گذشته مراسم جشن عمومی میلاد امام زمان (عج ) از طرف کانون فرهنگی و اصحاب مسجد امام محمد تقی علیه السلام در روز ۱۵ شعبان بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی نماز جمعه برگزار می شود که از عموم عاشقان امام زمان (عج) دعوت بعمل می آید .

مجمع منتظران نیز مانند هر سال جشن باشکوهی را برگزار می کند.

کسانی که دوست دارند به هرچه با شکوه تر برگزار شدن این جشن ها کمک کنند می توانند کمک های نقدی خود را به حساب کانون مسجد در صندوق قرض الحسنه داریون واریز نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا