اخبارهمه

انتقاد رییس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی از نمایندگان ورزشی روستاهای بخش مرکزی شیراز

خبرنگار:علی مختاری

رییس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی شیراز در گفت و گو با داریون نما گفت: نمایندگان ورزشی روستاهای بخش مرکزی شیراز خصوصا منطقه داریون در انجام وظایف محوله جدیت و تلاش بیشتری داشته باشند.

محمد شجاعی در حاشیه بازدید از امکانات ورزشی روستای دودج افزود: نماینده ورزشی نباید اسمی باشد بلکه باید عمل گرا و تلاشگر باشد تا بتواند با درایت خاص خود علاوه بر شناسایی ورزشکاران مستعد،قدم های اساسی جهت حل مطالبات آنها بردارند.
وی بیان کرد:متاسفانه برخی از نمایندگان ورزشی مناطق و روستاهای بخش مرکزی از عملکرد و موفقیت های درخشان و کسب مدال توسط ورزشکاران منطقه حوزه خود در سطح استانی و ملی اطلاع چندانی ندارند و ما این مهم را از طریق دوستان و یا سایت های مختلف خبری  مثل داریون نما مطلع می شویم و این یک نقطه ضعف بزرگ برای آنها خواهد بود.
وی ضمن تاکید بر فعال بودن نمایندگان ورزشی گفت:انتظاراین است که نمایندگان بخش ها و دهستان های تابعه،فعالیت های ورزشکاران منطقه خود را به طور دقیق رصد کرده و به ما انتقال بدهند تا علاوه بر تشویق و حمایت ،مشکلات فراروی آنها را بررسی کرده و حل نماییم.
وی در پایان اظهار کرد: اهمیت ندادن و بی توجهی به ورزشکاران مدال آور منجر به سرخوردگی آنها شده و این موضوع می تواند علاوه بر طرد شدن و به حاشیه راندن آنها از ورزش زمینه را برای ورود به ناهنجاریهایی اجتماعی اسان نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا