تربر لابیشههمه

فجر قهرمان مسابقات فوتبال جام شهدای تربرلابیشه شد/تصاویر

خبرنگار:علی مختاری

در این بازی که در حضور شجاعی رییس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی شیراز، فلاحی و محمدی نمایندگان تربیت بدنی شیراز،سروان بشیری رییس پاسگاه انتظامی روستای دودج،بذرافکن نماینده ورزش شهر داریون و اعضای شورای اسلامی و دهیارلابیشه و همچنین جمع زیادی از علاقه مندان و دوستداران این رشته ورزشی انجام گرفت ،فجر با نتیجه پرگل ۴بر۲حریف خود را شکست داد و قهرمان شد.
این بازی که در پایان ۹۰دقیقه قانونی با تساوی ۲بر۲ رسید جهت معرفی تیم برنده در دو وقت ۱۵دقیقه ای دنبال شد.
تیم سبزپوش فجردر وقتهای اضافی نیز توسط مهاجمان خود دو گل دیگر به ثمر رساند تا اختلاف خود با تیم شهدا را بیشتر از قبل کند.
تیم شهدای لابیشه که بازی را از دست رفته می دید با انجام حملات پر دامنه عرصه را بر حریف خود تنگ تر کرد تا بالاخره مدافعان فجر با انجام دو خطا و با اعلام قاضی میدان دوضربه پنالتی تقدیم حریف کنند اما این پنالتی ها با بی دقتی بازیکنان شهدا هدر رفت.
در این بازی کاظم بذرافشان (۲گل )محمدرضا ارجی و عیسی بذرافکن هرکدام یک گل برای تیم فجر به ثمر رساندند ضمن اینکه هر دوگل شهدای لابیشه نیز توسط بهروز جمشیدی به ثمر رسید.
ایمان رنجبرقاضی میدان به کمک  عباس ظفرآبادی(کمک اول )سیدمحمدرضا حسنی (کمک دوم )و با نظارت هادی ظفرآبادی قضاوت خوب و کم نقصی را این بازی از خود به نمایش گذاشتند.
قبل ازاین دیدار و براساس برنامه از پیش تعیین شده قرار بود دیدار رده بندی بین تیم های ستارگان تربرجعفری و عقاب لابیشه برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم ستارگان،از سوی کمیته برگزاری این جام ،نتیجه ۳برصفر به نفع عقاب اعلام و این تیم مقام سومی را ازآن خود کرد.

  عکس ها:ارسالی از سجاد بذرافشان

 

داوران بازی فینال/ارسالی توسط کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا