اخبارتاکسی نامه داریون نماهمه

تاکسی نامه داریون نما/نگاهی به اخبار خواندنی منطقه داریون

رانندگان تاکسی به خاطر این که روزانه با افراد زیادی از اقشار مختلف سروکار دارند منبعی از اخبار خوب و بد هستند؛ منبعی از اخبار صحیح و غلطی که همواره نشر و بازنشر می شود.

«تاکسی نامه داریون نما» بخش جدیدی است از گروه رسانه ای داریون نما که سعی می کند از این به بعد به اخبار مختلف در حوزه های مختلف منطقه داریون بپردازد.اخباری که به صورت خلاصه و در نهایتا چند جمله بیان می شود.

ضمنا عنوان این بخش نمایشی است و بدین معنا نیست که هر اخباری اینجا منتشر می شود از طرف رانندگان تاکسی یا مسافران آن نقل شده است!

خبر اول/داریونی ها برگشتند!
طی یکسال گذشته که رهن و اجاره خانه به صورت وحشتناکی در شیراز افزایش پیدا کرده بخشی از داریونی های مقیم شیراز که توان پرداخت چنین مبالغ سنگینی به صاحبخانه های خود را نداشته اند دوباره به شهر و منطقه خود بازگشته اند؛ یکی از رانندگان تاکسی خط شیراز-داریون می گفت اطراف منزل ما تا سال گذشته خالی بود اما الان دوباره شلوغ شده و عموما داریونی هایی هستند که از شیراز به داریون برگشته اند.

خبر دوم/کم شدن مسافران خط شیراز-داریون
یکی از رانندگان تاکسی خط شیراز-داریون می گفت افزایش کرایه تاکسی های داریون از 5 به 6 هزار تومان بر روی تعداد مسافران تاثیر منفی گذاشته است.

خبر سوم/پولم را نداده اند هنوز!
یکی از رانندگان تاکسی شیراز- داریون می گفت: سه ماه پیش و در نیمه شب مریض بدحالی را از داریون به یکی از بیمارستان های شیراز منتقل کردم اما هنوز کرایه آن را به من نداده اند؛چند بار هم گفته ام اما امروز،فردا می کنند!

خبر آخر/ شورای شهر من کو؟!
یکی از مسافران تاکسی های خط شیراز- داریون می گفت چند بار برای دیدن یکی از اعضای شورای شهر به شهرداری مراجعه کرده ام اما هنوز موفق نشده ام او را ببینم. او نامش را هم گفت اما ما ننوشتیم!

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا