اخبارهمه

پیام امام جمعه داریون به مناسبت میلاد دو نور و 13 آبان

حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه منطقه داریون به مناسبت سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام صادق (علیه السلام) و13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

به گزارش داریون نما متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت پر برکت نور خدا رسول اکرم و امام هدایت حضرت صادق (سلام الله علیهما) برهمه شما برادران و خواهران عزیز در منطقه داریون مبارک باد.

دشمنان اسلام و انسان هرگز با اهانت و یاوه گویی نمی توانند نور خدا را خاموش کنند.

آیا خورشید با بادِ دهانِ کوته بینان خاموش می شود؟؟

نور نبوت و امامت را بیش از پیش بشناسیم و علاوه بر شور انقلابی در برابر دشمنان، به بصیرت افزایی و شبهه زدایی اعتقادی در خانواده و جامعه، اهتمام ورزیم.

از پیامبر اکرم و امام صادق (صلوات الله علیهما) آموخته ایم در برابر استکبار و ظلم و طاغوت، ایستادگی و پایداری کنیم.

یوم الله سیزده آبان با سه رویداد جریان ساز و استکبار ستیزِ تبعید شدن حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران توسط رژیم دژخیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، در مسیر انقلاب اسلامی و عمل به آموزه های قرآن کریم و در جهت مقابله با استکبار و ظلم بوده است.
١٣ آبان نقطه ی عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که پیام ماندگار آن، هوشیاری و بیداری در برابر توطئه های ظالمان و مستکبران است.

١٣ آبان ١٣۵٨ و تسخیر لانه ی جاسوسی شیطان، انقلاب دوم و شکستن شاخ آمریکا بود.

١٣آبان روز بیداری و اقدام و عمل و روز دانش آموز و پیروزی خون بر شمشیر بود.

این یوم الله تاریخ ساز باید زنده نگه داشته شود تا غربزدگان و نفوذی های وابسته؛ به انقلاب و نظام طمع نکنند.

با راهبری ولایت فقیه و حضور آگاهانه ی مردم، کوه یخی استکبار جهانی روز به روز بیشتر ذوب شده و هیمنه ی آن فروریخته است.

در گام دوم انقلاب اسلامی با اطاعت از ولایت و حفظ وحدت و بصیرت و حضور پرشور مردم به اهداف بلند انقلاب اسلامی و دوران طلوع خورشید ولایت عظمای امام زمان (ارواحنافداه) نزدیکتر خواهیم شد.

برادران و خواهران بزرگوار! امروز آمریکا از همیشه ضعیف تر و ایران اسلامی از همیشه قوی تر شده است، دلیل این حرف برای همه انسان ها واضح و روشن است همین که ۴۱ سال است استکبار می‌خواهد که انقلاب اسلامی را نابود کند، ریشه نظام انقلابی ما را برکند، ولی روز به روز ما قوی تر شده ایم دلیل بسیار محکمی هست برای اینکه امروز ابرقدرت جمهوری اسلامی ایران است. پس باید بدانیم که افرادی که غرب گرا هستند، خودباخته هستند، ترسو هستند، ایمان به پروردگار عالم ندارند؛ می‌خواهند ما را از راه خدا و دفاع از دین خدا برگردانند و همچنان که خودشان ترسو هستند ما را هم از هیمنه پوشالی آمریکا بترسانند. اما باید بدانیم که خداوند عالم اراده کرده است که این ملت شریف و عزیز ایران زمینه ساز ظهور امام زمان باشد و به همین منظور دست قدرت خودش را بر روی سر این مردم عزیز گرفته است تا بتواند ابرقدرت ها را بشکند و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت بشود.

عزیزان! ظهور بسیار نزدیک است و امتحان های سختی برای خالص سازی مردم در جریان است. به هوش باشیم، بیدار باشیم و بدانیم که تنها راه پیروزی در این امتحانات اینست که از ولیِ زمان خود و نائب امام زمان؛ صددرصد پیروی کنیم و نگذاریم سخنان حضرت و فرمانهای آن عزیز در روی زمین بماند که عمل به دستورات او عمل به فرمان خداست.

آرزو دارم خداوند بزرگ به عظمت این روز و مبارکی این روز به همه شما عزیزان توفیق یاوری حضرت حجت را عنایت بفرماید و شر این بیماری منحوس را از سر همه مومنین و مومنات کوتاه بفرماید و همه ما را عاقبت بخیر بگرداند. انشاالله.

محمد حمیدی نژاد
امام جمعه منطقه داریون

هفدهم ربیع الاول برابر با سیزدهم آبان ماه ۱۳۹۹

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا