اخبارهمه

بیانیه حوزه های بسیج خواهران و برادران داریون به مناسبت آغاز هفته بسیج

بیانیه فرماندهی و بسیجیان حوزه 7 امام موسی کاظم«ع» داریون  به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج.

بسم الله الرحمن الرحیم
باگذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی و بیش از چهل سال از عمر پربرکت بسیج مستضعفین که با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد نه تنها ملت ایران بلکه جوامع بین المللی شاهد نقش آفرینی‌های بی بدیل این شجره طیبه در عرصه‌های مختلف بود.
بسیج نهادی اسلامی انقلابی برگرفته از بطن و متن مردم برای نیاز‌های انقلاب و گره گشای مشکلات فراروی کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی علاوه بر آنکه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است بلکه اهرم پیشرفت همه جانبه کشور در پروژه‌های ناامیدسازی دشمن و ضدانقلاب بوده و دیوار مستحکمی درمقابله با انواع نفوذ‌های بی امان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران است.
حوزه ۷ امام موسی کاظم (ع) با گرامیداشت هفته مبارک بسیج، با درود و صلوات به روح پرفتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب اسلامی ، با تجدید بیعتی بسیجی وار با امام و مقتدای خویش، نائب امام زمان (عج) حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برخود وظیفه می‌داند علاوه بر اینکه بر بصیرت انقلابی خود بیفزاید برای حفظ نظام و آرمان‌های بلند امام و شهدا با نصب العین قرار دادن منویات مقام عظمای ولایت و با آمادگی همه جانبه در عرصه‌های مختلف تا نابودی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و به اهتزاز در آوردن پرچم حق بر قله‌های جهانی از پای نخواهد نشست.

بیانیه حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) بمناسبت هفته بسیج

باسمه تعالی
پنجم آذر ماه یکی از نورانی ترین اوراق زرین و پرافتخار انقلاب اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی است.
تدبیر داهیانه امام راحل ، دشمنان داخلی و خارجی را از ضربه زدن به نظام نوپای اسلامی مایوس نمود و بارقه های امید را در دلهای ملت ایران و همه ملل تحت ستم دنیا ، ایجاد نمود.
امروز نام مقدس بسیج ، پر فروغ تر از همیشه بر تارک عالم هستی می درخشد و بسیج جهانی امت اسلامی و جبهه قدرتمند مقاومت ، خواب راحت را از چشم جهانخواران سلب نموده و می رود تا سنگرهای کلیدی جهان را فتح و مستکبران را به خاک مذلت نشاند.
ما در اولین سال برگزاری هفته بسیج بدون حضور فرمانده بسیجی جبهه مقاومت، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با خون مطهر ایشان و همه شهدای سرافراز بسیج پیمان می بندیم که این راه پر افتخار را تحت فرماندهی امام و مقتدایمان حضرت سید علی ، پرتوان تر از گذشته ادامه دهیم.
ما با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به همه بسیجیان بی ادعا و جان برکف ، از مسئولان نظام اسلامی انتظار داریم همه تلاش و توان خود را برای تقویت مادی و معنوی بسیج و اشاعه تفکر بسیجی بکارگیرند ، زیرا تنها این تفکر می تواند کشور را از توطئه های دشمن مصون نگه دارد و ملت ایران را در میان ملل جهان سرافراز نماید.

 حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت نرجس(س)
ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدابن موسی(ع)

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا