اخبارهمه

فعالیت های بسیجیان منطقه داریون به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج دو حوزه (خواهران) حضرت نرجس سلام الله علیها و(برادران) امام موسی کاظم(ع) منطقه داریون برنامه هایی انجام دادند که در ادامه مشاهده می کنید.

یک/در هفته گرامیداشت بسیج و در آستانه سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی؛ جمعی از بسیجیان خواهر و برادر منطقه داریون با حضور در دفتر امام جمعه این منطقه؛ با حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد دیدار کردند.

در این دیدار که با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد؛ تعدادی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سطح منطقه داریون نیز حضور داشتند.

حجت السلام و المسلمین حمیدی نژاد امام جمعه منطقه داریون در ابتدای سخنان خود ضمن خوش آمد گویی، فرارسیدن هفته بسیج به همه بسیجیان این منطقه تبریک گفت.

در ادامه وی به ارائه مطالبی پیرامون لزوم تبعیت از ولایت و امام در جامعه اسلامی پرداخت و متذکر شد: گاهی شیطان با راههای به ظاهر ثواب مثل زیاد عبادت کردن، ما را از خط ولایت و امامت جدا میکند! لذا باید مراقب ترفندهای شیطان بود.

امام جمعه منطقه داریون این را هم گفت که از همه بسیجیان انتظار میرود که اصل ولایتمداری را همواره در خود رشد دهند و نیز در بزنگاه های حساس با امر به معروف و نهی از منکر و روشنگری های سیاسی؛ مردم را نسبت به حقایق متوجه کنند.

در ابتدای این دیدار، برادر بسیجی حاج شهرام امیدوار فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) منطقه داریون به ارائه گزارش و شرح برنامه های این نهاد در هفته بسیج پرداخت.

در این دیدار فرماندهی و جمعی از خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) نیز حضور داشتند.

****

دو/هماهنگی و حضور در بیمارستان امام مهدی عج شهر داریون و تقدیر از مدافعان سلامت با اهدا گل توسط حوزه (خواهران) حضرت نرجس سلام الله علیها

سه/حضور موثر در سطح شهر و منطقه بعنوان آمران سلامت و تقدیر با شاخه گل از کسانیکه ماسک پوشیده و تذکر زبانی و فرهنگ سازی در مورد پوشیدن ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی وتوزیع ماسک رایگان توسط حوزه (خواهران) حضرت نرجس سلام الله علیها

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا