گزارش

ادارات داریون برای جشن های پیروزی انقلاب اسلامی چه کرده اند؟+گزارش تصويري

در بهمن ماه 57، جهان شاهد تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود. قیام ملتی مصمم و یکپارچه با قلب هایی سرشار از عشق و ایمان.

دهه فجر و 22بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه و روحانی و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی خونینی مقابل استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و بار دیگر نقش تاریخی و بی مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید کند.

این مهم نشان می دهد که ایام الله دهه مبارک فجر را باید به بزرگی و عظمت گرامی داشت تا همیشه یاد شهدا و امام انقلاب در قلبها جاری باشد.

در این بین ادارات دولتی که مسوولان و کارکنان آن از بیت المال حقوق می گیرند وظیفه ای دوچندان دارند.مردم داریون در این زمینه بارها امتحان خود را به خوبی پس داده اند. آنان بدون هیچ چشم داشتی و تنها با انگیزه بزرگداشت و حفظ انقلاب شکوهمند اسلامی به نحو احسن وارد میدان شده و با آرمانهای امام و رهبری تجدید پیمان کرده اند.

در ادامه عكس هايي را مي بينيد كه عصر روز سه شنبه يازدهم بهمن ماه (يك روز قبل از آغاز دهه فجر) ادارات و ارگانهاي دولتي و نيمه دولتي شهر داريون را نشان مي دهد. با اين توضيح كه برخي ادارات و نهادهاي داريون مانند ناحيه بسيج و شهرداري كارهاي نسبتا خوبي انجام داده اند.

قضاوت درباره عملكرد اين اداره ها در ارتباط با بزرگداشت دهه فجر را به خودتان واگذار مي كنيم…

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا