اخبارهمه

آغاز عزاداری محرم در داریون

چراغ عزای امام حسین علیه السلام در داریون روشن شد . بازمحرم آمد . ماه حزن و اندوه ، ماه ایثار و شهادت ، ماه رشادت و جوانمردی .

یوسف بذرافکن

در اولین شب از ماه محرم شهر داریون غرق عزا و ماتم شد . در حالی که خیابان های اصلی شهر و سردرب مغازه ها و منازل عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام با پرچم های مشکی سیاه پوش شده است مراسم اولین شب از ماه محرم در مسجد امام محمد تقی علیه السلام و تپه« نور الشهداء » شهر داریون برگزار شد .

مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز و فاصله گذاری و با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز  و در ادامه قرائت زیارت پرفیض عاشورا ، روضه خوانی در مصائب امام حسین علیه السلام و مسلم بن عقیل (ع) انجام شد .

سخنران مسجد امام محمد تقی علیه السلام امام جمعه منطقه داریون حجت الاسلام حمیدی نژاد و سخنران مراسم مجمع منتظران حضرت قائم (عج) حجت الاسلام ابراهیم جوکار بود . این مراسم با نوحه خوانی مداحان و ذاکران اهلبیت علیهم السلام و سینه زنی پایان یافت . انتظار می رود از شب های آینده سایر هیئت های عزاداری نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به برپایی  مراسم عزاداری سرو و سالار شهیدان عالم بپردازند .

امتیاز کاربران: 2.3 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا