گفت و گوهمه

مدیر گروه هنرهای نمایشی دانشگاه هنر شیراز یک داریونی است/حمید شرفی:هنر می تواند پشتوانه صنعت باشد

گفت و گو:علی مختاری|

داریون -نویسنده و کارگردان داریونی گفت :تولید کنندگان با توجه به سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی می توانند فرهنگ و هنر را پشتوانه صنعت و تولیدات صنعتی خود کنند.

حمیدرضا شرفی در گفت و گو با داریون نما افزود:کارخانجات در کارهای تولیدی خود جهت تبلیغ و سرمایه گذاری می توانند از فرهنگ و هنر کمک گرفته تا بتوانند محصولات خود را در غالب یک کار فرهنگی به نحو شایسته به فروش برسانند.

وی اظهار داشت :هدف من از فیلم سازی ،توسعه مسایل اخلاقی شریعت اسلام از طریق زبان تصویر و ایجاد یک بستر حرفه ایی به نیت هنرمندان و هنردوستان شیرازی است.

شرفی خاطرنشان کرد :درآثار تصویری ساخته شده از همه مسایل دینی و انقلابی و دفاع مقدس و مسایل روز جامعه بهره گرفته چون آنها را از نزدیک لمس کرده و دیده ام .

این استاد دانشگاه بیان داشت :راهی که در پیش گرفته ام از دید و نگاه خودم رسالتی است که می توان فرهنگ و عقاید و ایدئولوژی و دین و محیطم را به نحو شایسته و از طریق زبان تصویر برای جامعه برجسته سازی کنم .

وی در خصوص اولین کار هنری خود اظهار داشت : اولین کار مستقل را با ساخت تله فیلم مذهبی در مورد کنیز حضرت فاطمه زهرا (ع) بود که روز شهادت این حضرت در سال 85از طریق صدا و سیمای مرکز فارس پخش شد.

این استاد دانشگاه گفت :آثار دیگر من ، تله فیلم مسافر شهر من ،شهرآسمانی ،مسیرازدواج و فیلم میعاد با فردا با موضوع دفاع مقدس و فلیم سینمایی ماشین مشدی مندلی با حضور بازیگران تلوزیونی نظیر سیروس گرجستانی وعلی کاظمی است که در مرحله مونتاژ است.

مدیر گروه هنرهای نمایشی دانشگاه هنر شیراز تصریح کرد:در حال حاضر با همکاری دانشگاه هنر شیراز در صدد ایجاد بستری مناسب جهت رشد استعدادهای جوان شهرمان بوده و با یاری مسئولین و با حمایت مردم فرهیخته شهر علم و ادب شیراز به این مهم دست یابیم.

1 دیدگاه

  1. شما باعث افتخار هنر مندان استان هستید و امید ما هنر دوستان به اقدامات شایسته شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا