اخبارگزارشهمه

 مراسم عزاداری شب هفتم محرم 1401 در داریون

 امام جمعه منطقه داریون حجت الاسلام حمیدی نژاد در سخنرانی خود در مسجد امام محمد تقی علیه السلام داریون با تفسیر آیه شصت و نه سوره نسا گفت : گروهی هستند که به فرمایش قرآن کریم خسر الدنیا و الاخره می شوند . آنها کسانی هستند که در رفاه و آسایش خداوند را عبادت می کنند ولی در هنگام امتحانات الهی سست می شوند و برمی گردند . اینها هم دنیا و هم آخرت را از دست می دهند .

یوسف بذرافکن

پس از سخنرانی عزاداران حسینی در طول خیابان دکتر شریعتی و بلوار کشاورز به عزاداری پرداختند . مسیر امشب عزادان خیابان بیمارستان امام مهدی (عج) و خیابان برق بود . اوج عزاداری امشب در مصلی نماز جمعه بود که مراحان شهرمان به نوحه سرایی پرداختند در پایان غذای نذری در بین عزاداران توزیع شد .

در شب هفت محرم مراسم عزاداری سید الشهدا علیه السلام پر شور بود . هیات جانثاران که در ورودی شهر مستقر هستند به عزاداری پرداختند . آقایان حسبن زارع . محمد حقیقت جو و قلیچ خانی مداحان امشب بودند . مراسم هئیت ثارالله و جانثاران حضرت ابوالفضل که در خیابان دکتر حسابی هستند با نوای آقای مصیب ارجمند به زنجیر زنی پرداختد در حال حاضر این هئیت تنها هیئت زنجیر زنی شهر داریون است . پیش بینی می شود در شب های آینده بقیه هئیت ها نیز به صحنه بیایند .

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا