اخبارپیام شهروندانهمه

قصابی ها و اطلاعیه شهرداری داریون

کنار درب حوزه مقاومت بسیج، اطلاعیه از سوی شهرداری داریون نصب شده که قصابی‌‌ها نمی‌توانند دام‌جلوی‌قصابی‌ها نگه‌دارند و یا ذبح‌کنند.

در این اطلاعیه نوشته شده: قصابی ها بایدازکشتارگاه‌گوشت‌بیاوردند درغیراینصورت‌پیگردقانونی‌دارد ، الان تمامی قصابی‌ها هم‌دام‌نگه‌میدارند وهم‌ذبح‌میکنند!

امتیاز کاربران: 4.25 ( 1 رای)

3 دیدگاه

  1. شهر داریون نیاز به یک کشتارگاه دارد و بهتر هست به کمک قصابان داریون ساخته شود و کشتار در آنجا و تحت نظر دامپزشک با تجربه انجام گیرد و مهر و بر چسب تایید بخورند و بعد به مغازه های قصابی‌ها انتقال یابند.کاملا بهداشتی و بدون گرد و خاک و مگس.
    اکنون مغازه های قصابی‌ها غیر بهداشتی و جلو آنها پراز خونابه و سایر دور ریزهای دام همچنبن مرکز رشد میکروب و مگس و …می باشد.

  2. یکی از مشکلات داریون وجود دامداریهای متعدد در داخل آن که باعث آلودگی صوتی وبوی زننده و بهداشتی برای مردم میشود،هست و یا در خالدآباد که سفره آب آشامیدنی داریون در زیر آن واقع شده می باشدونیز مرغداری یا پرورش مرغ که فاضلاب انها بمرور زمان در زمین نفوذ کرده و اب آشامیدنی را آلوده کرده و یا خواهد کردوبایستی ساماندهی شوند و به مکانی دورتر از داریون و در قسمت شمال و یا شرق آن با فاصله مناسب منتقل و تجمیع گردند.بهترین محل برای انتقال و تجمیع آنها قلعه کاظم آباد می باشد که مشکلات فوق الذکر را ندارد و با کمک دامداران و…می توان به این هدف مطلوب رسید و برای همیشه آنرا حل و فصل نمود.

  3. محل جمع آوری و بازیافت زباله های داریون بایستی به دامنه کوه گداهون منتقل شود چون از داریون دور هست و روی سفره آب زیر زمینی داریون که آشامیدنی هست نمی باشد و شیرابه های آن که بمرور زمان در زمین نفوذ می کند خطری برای اهالی محترم ایجاد نخواهدکرد.
    شهر داریون مهاجرپذیر و جمعیت آن روبه افزایش و درنتیجه تولید زباله آن هم افزایش خواهد یافت .لذا از هم اکنون تا دیر نشده است بایستی امکانات مکانیزه و ماشینی و کارگاهی بزرگ برای تفکیک و بازیافت و تهیه کمپوست در جای مناسب و بدون خطر فراهم و نصب گردد تابقول معروف بتوان از این طلای کثیف نهایت استفاده مطلوب را کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا