اخبارهمه

اداره شهر انجیرها به یک داریونی رسید

موفقیتی تازه برای یک جوان داریونی

با خبر شدیم عبدالرحمن جوکار اهل داریون به تازگی به عنوان شهردار استهبان معرفی و مشغول به کار شده اند.

خبرنگار:الهام فتحعلی

به گزارش داریون نما جوکار که قبلا مسوول عمران شهرداری داریون بود کارشناس ارشد  مهندسی شهرسازی است و در سوابقش معاونت امور اجرایی و عمرانی شهرداری مرودشت،کارمند نمونه شهرستان مرودشت در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و همچنین شهردار کامفیروز دیده می شود.

مراسم معارفه عبدالرحمان جوکار در جلسه شورای اداری شهرستان استهبان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد و وی با حکم استاندار فارس به عنوان شهردار جدید استهبان کار خودش را آغاز کرد.

در این مراسم که با حضور مهندس محرابی معاون دفتر امور شهری و شوراهای استان فارس ، یوسف کارگر فرماندار استهبان، حجه الاسلام و المسلمین خاوری امام جمعه، سرهنگ امیری فرمانده سپاه ناحیه استهبان اکبری فرمانده نیروی انتظامی ، اعضای شورای شهر و روسای ادارات و نهادهای شهرستان استهبان برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین خاوری امام جمعه استهبان به نمایندگی از فرماندار و شورای تامین قول همکاری همه جانبه با مهندس جوکار را دادند تا بدون دغدغه بتوانند در راستای آبادی و حل مشکلات در شهر استهبان تلاش کنند.

جوکار شهردار جدید استهبان نیز در سخنانی با بیان اینکه مسئولین قول حمایت داده اند، گفت: این وعده را می‌دهم که با دقت و سرعت و توجه به ضروریات و نیازهای مدیریت شهری در شهر استهبان به سمتی برویم که موجبات رضایت مردم ایجاد شود و در تحقق بودجه دورنمایی خوبی خواهیم دید که در کنار تفاهم و همدلی مجموعه اجرایی شهرستان در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای به افزایش اعتبارات شهرداری برسیم.

داریون نما این سمت جدید و در اصل موفقیت را به آقای جوکار-به عنوان یک داریونی موفق- تبریک می گوید و برایش در این راه دشوار آرزوی موفقیت می کند.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
دکمه بازگشت به بالا