دودج

رييس هیات ورزش دودج :مسوولين كمبودهاي ورزشي دودج را ببينند

عكس و خبر:علي مختاري/

مسوول هیات ورزش دودج داریون گفت: از نمايندگان منتخب مردم شیراز در مجلس نهم شورای اسلامی می خواهیم که بعد از راه یافتن به مجلس ،مشکلات ورزشی روستای دودج را مدنظر داشته باشند  تا جوانان محروم و ورزش دوست اين روستا بتوانند از امکانات موجود برای ورزش استفاده کنند.

کمال زارعی در گفت و گو با خبرنگار داريون نما  اظهار داشت: جوانان ورزشكار این روستا  استعدادهای فراوانی دارند که اگر امکانات کافی در اختیار آنان قرار داده شود می توانند حرفهای بسياري برای گفتن داشته باشند.

زارعی درادامه از عمده مشکلات ورزشی این روستا مشخص نبودن حد و حدود و سند ملکی زمین فوتبال شهید زیخانی دانست و گفت : در گفت و گویی که با آقای گوهری در بخشداری مرکزی شیراز داشتیم وي قول مساعد داد که  سال آینده اطراف زمین را فنس کشی کرده و امکاناتی از جمله ساختمان و رختکن نیز در این مجموعه ورزشی در نظر بگیرند.

وی برگزاری چندین دوره مسابقه فوتبال جام حرم ،مسابقه دوچرخه سواری حرم تا حرم و مسابقات طناب کشی را از جمله فعالیتهای این هیات دانست و  گفت: در حال حاضر دوتیم فوتبال بزرگسال و نوجوانان شهدای دودج با 60 بازیکن در رده های سنی مختلف مشغول فعالیت هستند.

قابل ذکر است  کمال زارعی یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال شاهین دودج است که سابقه بازی در تیم های عقاب داریون، پرسپولیس خرامه، دوستان شیراز و صنایع فجر شیراز را دارد.

روستای دودج با 2هزار نفر جمعیت در 45کیلومتری شرق شیراز و در همسایگی شهر داریون قرار دارد.

2 دیدگاه

  1. سلام بر همه دودجي هاي عزيز همشهريان عزيز خودم. امروز به صورت اتفاقي نام دودج را در گوگل سرچ مي كردم كه يكي از اولين سايتهايي كه به من معرفي شد سايت داريون نما بود. بابا ايول. دمتون گرم. سايتتون حتما پر بازديده كه زودم معرفي شد.
    آقاي مختاري لطف كن از زادگاه من دودج عكس بگذار من چند سال است به دلايل كاري خارج از استانم و دلم بدجوري براي دودج تنگ شده.
    اگه زحمتي نيست از طبيعت دودج در سايت داريون نما عكس بگذاريد. ممنون

    1. چشم دوست عزیز در اسرع وقت حتما از طبیعت دودج (قلعه -اب زیخان -زمین فوتبال -)واستون عکس میفرستم ببخشید که دیر جواب دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا