دودج

دودجي ها مي گويند:در انتخابات مجلس حضوري گسترده خواهيم داشت/گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستيم

 خبرنگار:علي مختاري/

اهالی روستای دودج با حضور پر شور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی  امید دشمنان اسلام را به یاس تبدیل خواهند کرد.

اهالی روستای دودج همگام با سایر اقشار جامعه اسلامی ايران در انتظار ورق زدن برگ زرین دیگری هستند تا نشان دهند همچنان به آرمانهای والای انقلاب و رهبر معظم انفلاب اسلامي پایبند هستند.

 به بهانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي خبرنگار داریون نما سراغ تنی چند از مردم انقلابی روستای دودج داریون رفته تا از نزدیک نقطه نظراتشان را در مورد این روز بزرگ جویا شود.

یکی از اهالی روستای دودج درباره انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: مردم باید با حضور حداکثری و پر رنگ به نماینده مورد نظر خود که با معیارهای عنوان شده مقام معظم رهبری همخوانی داشته باشد رای بدهند.

شهرام امیدوار دودجی افزود: شرکت در انتخابات نشان از این دارد که مردم هنوز گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

محمد زارعی  يكي ديگر از اهالي دودج در اين باره گفت : از مردم مسلمان و انقلابی انتظار داریم که روز جمعه حضور حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشند و سعی کنند افرادي اصلح ، دلسوز ، متدین برای خانه ملت انتخاب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که انتظار شما از وکیل آینده مردم در مجلس چیست اظهار داشت : نماینده مردم باید پی گیری امورات و مشکلات مردم را سرلوحه كار هاي خود قرار دهد. وي افزود به اعتقاد من مشکل اساسی مردم به خصوص نسل جوان اشتغال است.

سعید مختاری کارشناس حوزه رسانه و تحلیلگر مسایل سیاسی نيز درباره انتخابات نهم مجلس  گفت: شرکت در انتخابات در این برهه از زمان که چشم تیزبین دشمنان روی نظام جمهوری اسلامی است یک وظیفه شرعی است و مردم با حضور خود می توانند بار دیگر به دشمنان ثابت کنند که این نظام از بین رفتنی نیست .

وی اظهار داشت: البته منتخبین نیز باید از دادن وعده های توخالی به مردم خودداری کنند.

یکی از خواهران فعال در حوزه اجتماعی نیزبه خبرنگار داريون نما گفت : شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و عرفی ماست که پای صندوق های رای حاضر شویم و نمایندگاني دلسوز و ولایتمدار را برای خانه ملت انتخاب کنیم.

گزارش خبرنگار داريون نما از دودج حاكي است كه اعضای تیم فوتبال شهدای دودج نیز طی بیانیه ای اعلام كرده اند روز جمعه همگام با سایر اقشار جامعه به صورت دسته جمعی پای صندوق های رای خواهند رفت تا ضمن  تجدید میثاق با رهبر انقلاب ، نمایندگان اصلح و دلسوزخودرا انتخاب كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا