آسمانه

داريوني ها قدرشناسند/چند توصيه به شهرداري داريون

بهرام كرمدار/

راستش من همیشه در مرام بچه های داریون نکته ای دیده ام که باعث تشویق خودم شد و آن هم قدرشناسی اشان است.

مگر می شود به اهالی داریون خدمتی کرد و قدردانی نکنند؟ اصلا امکان ندارد برای این مردم قدمی برداشت و نتیجه اش را ندید. حتی اگر به زبان تشکر نکنند حتما در دلشان برایت دعا می کنند. به قول امیرالمومنین (ع)، “ناسپاسی مردم تو را از کار خیر باز ندارد زیرا هستند کسانی که بی آن که از تو سودی برند تو را ستایش می کنند”.

سرتان را درد نیاورم، هم باید مردم داریون قدر مسئولینشان را بدانند و هم مسئولین باید خدمتگزاری به این مردم را از افتخارات خود بدانند که حتما چنین است و باید بدانند هر کدام از آنها که در مسند ریاست ادارات نشسته اند هم نیت پاک خودشان و هم دعای خیر این مردم پشت و پناهشان است.

می گویند کار خوب را باید قدر دانست اما کار نیمه تمام را هم باید تذکر داد، این می شود رفاقت و تعامل بین شهروند و مسئولین، چون در مواقعی مسئولین خدمتگزار ممکن است به دلیل مشغله کاری و بدون قصد به برخی مسائل کم توجهی کنند. و این همشهریان عزیز هستند که اگر کم و کسری مشاهده می کنند باید به اطلاع این مسئولین برسانند و آنها هم حتما از ته دل خوشحال می شوند.

خود حقیر هم که توفیق خدمتگزاری در ورزش فوتبال استان را دارم، پس از برگزاری هر مسابقه لیگ برتر کشور با دوستان پای تلويزیون نشسته و برنامه 90 را ضبط کرده و انتقادات سازنده تماشاچیان فوتبال را شنیده و پس از برگزاری جلسات مکرر نسبت به برطرف کردن نواقص اقدام می نماییم.

امروز جمعه بود و ما دلمان هوای شهرمان داریون کرد. به حوزه استحفاظی داریون که رسیدیم فضای معنوی جاده ما را تحت تاثیر قرار داد. حتما متوجه شدید چه می خواهم بگویم. بله. دست گلشان درد نکند. از زحمات برادران عزیزی که مردانگی کردند جاده را مزین به تمثال مبارک شهدای منطقه داریون نموده بودند باید تشکر کرد.

با توجه به پل ارتباطی بودن این جاده به دیگر مناطق و عبور مسافرین و نثار فاتحه به روح این شهدا مطمئنا بخش اعظمی از ثواب و دعای خانواده های این عزیزان همیشه زنده، پشتوانه این امر خیر خواهد بود.

وارد شهر شدم و از فضای مرتب و پاک شهر لذت بردم. راستش وضعیت کاری ام طوری است که حداقل هفته ای دو روز باید در شهرستانها باشم، حال با این دید و بازدیدهای نوروزی، انتقال زباله ها به خارج از شهر نسبت به سایر شهرها کاری بزرگ و قابل ستایش بود و باید به زحمتکشان شهرداری خسته نباشید گفت. البته باید به این دوستان متذکر شد افرادی که از یک جاده عبور می نمایند، قطعا رفتار، کردار و کم و کسریها را به حساب فرهنگ و درایت مسئولین و مردم آن شهر  می گذارند.

لذا از مسئولین محترم شهرداری تقاضا دارم نسبت به جمع آوری زباله های اطراف جاده دستوری صادر نمایند چرا که در حوزه استحفاظی منطقه داریون زباله های فراوانی مشاهده می شود و شان خوشی ندارد. از طرفی پیشنهاد می شود با نصب تابلوهای خوش آمد در کنار جاده منتهی به داریون، طوری که باعث حواس پرتی رانندگان محترم نشود و تا جایی که مقررات جاده ای اجازه این کار را می دهد با نوشته های کوتاه و با مفهوم، به راهنمایی رانندگان و مسافران پرداخته و باعث جلوه زیبای فرهنگی معنوی این شهر شود.

 

1 دیدگاه

  1. سلام جناب شهردار خسته نباشید نظافت شهر در تعطیلات واقعا خوب بود ولی فکری به حال حیواناتی که در کوچه ها ازادانه پرسه میزنند وبعضا باعث ایجاد مشکل مخصوصا برای کودکان و زنان میکنند کنید چند روز پیش من خود شاهد بودم که چند سگ مهمانان نوروزی را در کوچه ای تعقیب میکردند وانها هم از ترس بر خود می لرزیدند مخصوصا کودکانی که همراه انها بودند برخود می لرزیدند و گریه می کردند.چند بار هم شاهد گریه کردن بچه مدرسه ایها به خاطر همین مساله بودم. با تشکر از زحمات جنابعالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا