ديدگاه

نگاه شما/جاده شيراز-داريون توهين به مردم اين منطقه است

بيات/دانشجوي دانشگاه آزاد داريون

من يكي از دانشجويان دانشگاه آزاد داريون هستم. راستش را بخواهيد دانشگاه داريون را به دليل نزديكي به شيراز برگزيدم.

داريون مردمان خوب و با فرهنگي دارد. اين مهم را مي شود از اولين برخورد با آنان فهميد.

بنده به تازگي وارد دانشگاه داريون شده ام و همانگونه كه گفتم يكي از دلايل اصلي ام براي انتخاب دانشگاه آزاد داريون نزديكي اين شهر به شيراز بود.

اما مي خواهم اين نكته را بيان كنم كه اگر مي دانستم  اين جاده چنين وضعيت اسفناك و خرابي دارد شايد هيچ گاه دانشگاه داريون را براي تحصيل انتخاب نمي كردم.

خودرو من يك سواري پرايد است كه در اين چند ماهه از بس داخل چاله ،چوله هاي اين جاده افتاده  باور نمي كنيد چقدر خرج روي دست من گذاشته است.

تا كنون نزديك به 900 هزار تومان هزينه تعمير،جلوبندي و… خودرو من شده و اين مورد تنها در مورد بنده نيست. دانشجويان ديگر هم با اين مشكل مواجه هستند.

من به عنوان يك دانشجو اعتقاد دارم اين جاده با اين وضعيت خراب يك نوع توهين به مردم اين منطقه است.

 من دانشجو نهايتا يكي دو سال ديگر اجبارا در اين جاده رفت و آمد كنم و قطعا پس از از اتمام تحصيلاتم با وجودي كه مردم داريون را بسيار دوست دارم اما مطمئن باشيد تا اين جاده درست نشود اگركلاهم هم اينجا بيفتد به دنبالش نخواهم آمد!

كاش مسوولين اداره راه هر چه زودتر فكري اساسي به حال جاده شيراز-داريون بكنند و به مردم عزيز اين منطقه احترام و ارزش بيشتري قائل شوند.

3 دیدگاه

  1. من به شخصه ورود شما رابه شهر داریون خیر مقدم میگویم و از اینکه داریون را انتخاب کردید از شما تشکر میکنم.شما حق دارید و درست می گویید جاده واقعا افتضاح است ومن از همینجا به مسولین مربوطه عرض میکنم که خواهشمندیم فکری به حال این جاده کنند هفته ای نیست که شاهد تصادف جگر خراشی در این جاده نباشیم چه افراد نازنینی که جان خود رادر این جاده از دست داده اند.مگر این جاده یکی از ورودیهای شهر علم وادب شیراز نمی باشد. ایا باورودیهای دیگر شهر قابل مقایسه است.ایا این سزای مردم شهید پرور داریون است . مردمی که بیش از هفتاد شهید به انقلاب تقدیم کرده اند. مردمی که در تمام صحنه ها حضور فعال داشته اند .مردمی که وفاداری خود را بارها به انقلاب نشان داده اندمردمی که در کنار امام جمعه محبوب ایستاد ه اند و گوش به فرمان ولایت هستند. مردمی که بارها وعده مسولین را شنیده اند وعمل به ان را ندیده اند. این است پاداش این مردم که هر هفته شاهد داغ عزیزانشان در این جاده باشند .این دانشجویانی که اینجا را با هزار امید انتخاب میکنند ولی هر هفته که می خواهند به داریون بیایند باید خودشان و خانواده هایشان بدنشان بلرزد که ایا سالم از داریون بر می گردند یا نه. پس خواهشمندیم که به وعده ها عمل کنید و زودتر فکری به حال این جاده کنید . من همینجا از تمام این عزیزان دانشجو تقدیر و تشکر میکنم و تقاضای سعه ی صدر بیشتری دارم. انشااله که مسولین هر چه سریعتر نسبت به مرمت و بازسازی این جاده اقدام لازم را مبذول فرمایند.

  2. آنجه به به جایی نرسد فریاد است. این مطلب را بارها امام جمعه محترم در خطبه ها مطرح کرده است .ولی گوش مسولین به این حرف ها بدهکار نیست .چون آقایان مسولین در این جاده رفت و آمدی ندارند و لذا برای آنها اهمیتی ندارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا