تربر جعفری

دیدار ورزشکاران روستاهای تربرجعفری وتربر لابیشه با امام جمعه منطقه داريون

خبرنگار:احمدرضا ارج زاده/

 در روز ولادت مولا علي(ع)جمعي از ورزشكاران روستاهاي تربرجعفري و تربر لابيشه با حجت الاسلام والمسلمين عزيزي امام جمعه منطقه داريون ديدار كردند.

به گزارش داريون نما دراین دیدار ابتدا بهرام كرمدار از مسوولين هیئت فوتبال استان فارس به بیان پاره ای از برنامه ها و  شرح جلسات صورت گرفته در یکی دو ماه اخیر در منطقه داریون پرداخت.

وی با اشاره به مشکلات ورزشکاران در این منطقه اظهار داشت :همه کمبودها در ورزش این منطقه به علت فقر فرهنگی و کمبود آموزش است.

بهرام کرمدار با بیان اینکه مشکلات این منطقه باید به صورت ریشه ای حل شود تصریح کرد: برای حل این مشکلات به صورت زیر بنایی باید چندین کلاس آموزشی برگزار کرد و تا جایی که از عهده من و مسؤلین زیربط برآید در حل این مشکلات ورزشکاران این منطقه را یاری خواهیم کرد.

پس از وي نمایندگی تربیت بدنی در منطقه داریون به بیان فعالیت های ورزشی صورت گرفته و در حال اجرا در شهر داریون و منطقه پرداخت.

همچنين در این جلسه تعدادی از ورزشکاران به بیان مشکلات ورزشی در این منطقه پرداختند.

در اين جلسه همچنين  حجت الاسلام والمسلمین عزیزی طي سخناني میلاد با سعادت مولای متقیان امام علی (ع)و روز پدر را به امام عصر(عج)و رهبر معظم انقلاب و تمامی پیروان ولایت تبریک گفت.

وی با اشاره به رحلت جان گداز بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین سالروز قیام 15 خرداد سال 42 افزود : این روز را که استارت و نقطه عطف این انقلاب به شمار می آید باید هرساله گرامی بداریم. و ي همچنين رحلت حضرت امام و قتل عام مردم ورامین را به عاشقان ولایت تسلیت گفت.

امام جمعه منطقه اظهار داشت : هدف از برگزاری این جلسات تعامل فرهنگی است. وی با تقدیر و تشکر از بهرام کرمدار تاکید کرد این فرد بدون هیچ چشم داشتی پا به این منطقه گذاشته و از روی حس وطن دوستی است که در این جلسات شرکت کرده و به مشکلات ورزشکاران رسیدگی می کند.

حجت السلام والمسلمین عزیزی گفت :مسؤل نمایندگی تربیت بدنی در منطقه داریون که یک فرد فرهنگی است به صورت افتخاری فعالیت می کند و انتظاراتی که ورزشکاران از جانعلی بذرافکن دارند اتظارات معقولی نیست.

وی تصریح کرد جانعلی بذرافکن بدون هیچ پشتوانه مالی به کار خود ادامه می دهد. عزیزی با بیان اینکه حل مشکلات ورزشی این منطقه در حیطه کاری امام جمعه نيست افزود : وظیفه امام جمعه در هر شهر و منطقه ای اقامه نماز جمعه است ولی به دلیل حضور پرشور جوانان در نماز جمعه بر خود لازم می دانم در حل این مشکلات جوانان را یاری کنم.

وی گفت : ورزش یک فعالیت فرهنگی است ولی فعالیت های ورزشی در این منطقه آن قدر پیچیده شده است که از بعد فرهنگی خارج شده اند.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه رابطه امام جمعه و شرکت کنندگان در نماز عبادی –سیاسی جمعه یک تعامل دو طرفه است تاکید کرد : به علت حضور پرشور اهالی روستای تربر جعفری و تربر لابیشه در نماز جمعه ،این دو روستا برای حل مسائل ورزشی اشان در رأس قرار دارند.

نماینده ولایت فقیه در منطقه داريون افزود پی گیری ساخت اماکن ورزشی به عهده شوراها و دهیاری های روستاها است. وی در پایان با اشاره به حضور پرشور جوانان در نماز عبادی – سیاسی جمعه تأکید کرد جوانان و ورزشکاران حتما در نماز جمعه شرکت کنند.

1 دیدگاه

  1. با توجه به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند : ورزشکاران باید به علی علیه السلام اقتدا کنند . و هم زمان با ولادت با سعادت مو لای مردان علی علیه السلام این ملاقات انشاء الله منشا برکات خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا