گفت و گو

توضيحات سيد ابوذر حسيني درباره اظهارات علي رضا زارع:با شهردار فعلي داريون دوست صميمي هستم/صحبت كردن درباره اين موضوعات پس از يكسال راهگشا نيست

خبرنگار:مجتبي ظهرابي/

در پي اظهارات علي رضا زارع شهردار داريون در رابطه با بدهي سيد ابوذر حسيني (شهردار سابق داريون) وي در گفت و گو با داريون نما توضيحاتي در اين مورد ارايه كرد.

به گزارش داريون نما سيد ابوذر حسيني درباره بدهي هاي مطرح شده از سوي شهردار فعلي داريون گفت: به نظرم صحبت كردن درباره اين موضوعات پس از گذشت يك سال چندان راهگشا نيست ضمن اينكه بايستي مدارك موجود در شهرداري و استانداري در مورد اين آمار و ارقام صحبت كنند.

شهردار سابق داريون در ادامه افزود:بنده خود نيز هنگام تحويل گرفتن شهرداري سروستان با رقم بسيار بالايي از بدهي، اين مسووليت را پذيرفتم زيرا بدهي در حد معقول در همه شهرداري ها وجود دارد و اين به دليل نياز در تسريع برخي از كارهاي عمراني شهر است.

 سيد ابوذر حسيني اظهار داشت:من 20 فروردين از شهرداري داريون رفتم. در آن زمان حقوق اسفندماه كارگران نيز در حساب شهرداري بوده است.

شهردار سابق داريون درباره وام مطرح شده از وزارت كشور نيز گفت:بنده يك وام به مبلغ 60 ميليون تومان دريافت كردم كه البته براي جبران اين بدهي ها قول دريافت مبلغ 100 ميليون تومان پول بلاعوض را از وزارت كشور گرفتم كه فقط نياز به يك پي گيري كوچك داشت و نمي دانم محقق شد يا خير.

وي در ادامه اظهار داشت:بنده هميشه خودم را اهل داريون مي دانم و با شهردار فعلي داريون دوست صميمي هستم و هميشه براي وي آرزوي موفقيت دارم.

سيد ابوذر حسيني در پايان گفت:پول دريافت شده از اداره گاز نيز صرف كارهاي جاري شهرداري شده كه اسنادش هم موجود است و بنده هم منكر آن نيستم.

متن كامل اظهارات علي رضا زارع شهردار داريون در جلسه اخير شوراي شهر داريون را مي توانيد اينجا ببينيد.

3 دیدگاه

  1. فرهنگ پاسخگویی فرهنگ خوبی است که داریون نما در پی تحقق آن است ، به حال طبق نص صریح قانون شوراها وشهراری ها ، نظارت بر عملکر د شهر داری ها وظیفه قانونی شورا است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا