ديدگاههمه

چرا پروژه هاي مختلف در داریون دیر به نتیجه می رسد؟/نه زمين چمن شد،نه نمايندگي آموزش و پرورش، مستقل!

يوسف بذرافكن/

بدون شک همواره در دورا نهای مختلف کسانی بوده اند که در پی خدمت صادقانه به مردم گام های برداشته و بر می دارندکه این پیگری ها از دوران پیروزی انقلاب اسلامی توسط خیرین محلی ،روحانیون ( همانند مرحوم حجت الاسلام رضایی) ،خیر اندیشان و نیکوکاران ، اعضای شورای روستایی (که زیر نظر جهاد سازندگی ادره می شد ) و بعد ها توسط شوراهای شهر ادامه یافت.

  اما متاسفانه این اقدامات و پروژه ها از شتاب لازم برخودار نبوده و گاهی تا دهها سال ادامه پیدا کرده و برخی حتي تا کنون به نتیجه نرسیده ، البته ما در فکر پیدا کردن مقصر نیستیم و از طرف دیگر این روند کند منحصر به دوران خاصی نیست ،.اما مسلما باید به عنوان یک مشکل به دنبال راه حل برای آن بود .

برای آنکه قضیه بهتر روشن شود کمی مساله را باز تر می کنیم.

  به عنوان مثال پی گيری گاز رسانی به داریون طبق نامه شماره 48/320/55 در تاریخ 3/2/1380  توسط شورای اول شروع شده  و دقیقا یک دهه بعد در سال 1390، گاز به شهر داریون رسیده است .

 نمونه دیگر آن پی گيری چمن شدن زمین فوتبال داریون که بر اساس نامه 16/383 مورخ 23/1/78 پی گيری آن آغاز شده و در دوره های بعدی شورا پی گیری شده  ولی تا کنون به سر انجام نرسیده است.

مورد ديگر تقاضای استقلال نمایندگی آموزش و پرورش داریون ( سال تاسیس 1342) که در اوایل شورای اول پی گيری آن شروع شد و همچنان هم به نتیجه نرسیده است .

مهمترین نمونه  تبدیل داریون به بخش است که از تاریخ 16/1 1378 پی گيری آن شروع شده ودر مدت این13 سال ادامه داشته ولی تا کنون به ثمر ننشسته است.

البته پروزه هایي هم بوده که مدتی طولانی به طول انجامیده و پس از سالها انتظار به نتیجه رسیده است مانند« ایستگاه پمپ بنزین »، که داریون نما نیز به آن پرداخته است و این رشته سر دراز دارد و اگر بخواهیم به شرح همه ی آنها بپردازیم« مثنوی هفتاد من کاغذ شود» .

5 دیدگاه

  1. سخنان بسیار درستی گفته اید اقای بذرافکن و به نظر من عدم اتحاد مسولین با یکدیگر یکی از عوامل بروز این مسئله میباشد .کمبود بودجه هم عامل دیگری میباشد ولی باید مسولین پیگیر بودجه باشند در کارهای اموزش و پرورش هم تمام فرهنگیان باید با هم متحد شده و ان را به صورت یکدل پیگیری کنند

  2. در سال گذشته آیت اله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان به داریون آمدند .چرا استاندار به خرامه می رود ولی در سر راه خود به داریون نمی آید ؟

  3. آفرین به آقایان که احساس مسئولیت میکنند!
    واقعا اگر داریون بخش میشد مردم ازاین خواااااااان نعمت بهره مند میشدند ویک شبه تمام معضلات فعلی که در دوران بخش نشدن پیش آمده برطرف میشد!
    اعتیاد ریشه کن میشد!آمار افراد تحت حمایت کمیته در داریون پایین می آمد!مهاجرت ها معکوس میشدو به همه جوانان کار میرسید!زیرا همـــــــــــه مشکلات کمبود بودجه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا