اخبارکوشک مولاهمه

آب آشامیدنی سالم در راه کوشک مولا

مدیرعامل آبفا شیراز گفت: اجرای عملیات انتقال آب به روستا‌های کم برخوردار در دستور کار آبفای شیراز قرار دارد.

به گزارش داریون نما به نقل از باشگاه خبرنگاران،بهمن بهروزی مدیرعامل آبفا شیراز اظهار کرد: عملیات اجرای خط انتقال آب روستا‌های کم برخوردار به یک گروه جهادی واگذار شده است.

او افزود: در این رابطه به علت نامناسب بودن چاه آب آشامیدنی روستای کوشک مولا از توابع شهر داریون و جابجایی چاه این روستا، عملیات اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال از چاه جدید تا مخزن روستای کوشک مولا در حال انجام است.

مدیرعامل آبفا شیراز بیان کرد: با توجه به سرعت عمل و کارایی گروه جهادی به صورت دوشیفت پیش بینی می‌شود تا به زودی عملیات اجرایی تکمیل و ساکنان این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شوند.

امتیاز کاربران: 4 ( 1 رای)

2 دیدگاه

  1. سلام با تشکر: شورای محترم به شهردار تذکر دهند انقدر که به فکر برخورد با ساخت و ساز از سر ناچاری مردم هستند و پیگیر کمسیون ماده صد،وقتشان را برای امور اولویت دار و آبادانی و عمران شهر بگذارند.مشکلات شهر زیاد هست و مردم هم محروم و مستضعف.ممنون

  2. عرضم به حضور مسولین زیربط که این چاههایی که برای داریون زدین جوابگوی آب خود داریون هم نیست.اگه شما راست میگین و فکر مردم هستید یه چاه آب هم برای اون روستا بزنین و فکر این نباشین که با یه تیر دونشون بزنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا