داريون نما

به بهانه 17 مرداد روز خبرنگار/تنها یک گله خشک و خالی!

هفده مرداد هم آمد و رفت، درست مانند هفده مردادهای سال گذشته و البته جای یک انتقاد که نه، یک گله خشک و خالی برای ما باقی ماند.

همین اول مطلب حسابم را جدا کنم و عرض کنم که بنده با هیچ مراسم تقدیر و تشکر از خبرنگاران در روز خبرنگار و هر زمان دیگر موافق نبوده ، نیستم و ان شالله نخواهم بود.

ضمن این که طی سالهای گذشته دوستان مرا در این روز در هیچ مراسم تقدیری ندیده اند و ان شالله نخواهند دید.

…امسال نیز 17 مرداد که آمد از یک رو قبل و یک روز بعدش این دوستان داریون نما یعنی مخاطبان داریون نما بودند که این روز را تبریک گفتند؛ حالا یا تلفن زدند، یا پیامک دادند یا از طریق تلگرام و واتساپ و ارسال دیدگاه لطفشان را به داریون نما نشان دادند که این مهم واقعا برای تحریریه داریون نما جای خوشحالی است.

چه از این بهتر که مخاطبان و مردم، صادقانه و بی پیرایه تبریک گوی یک روز باشند. اینها دنیایی می ارزد به تقدیرهای آنچنانی و…

اما فکر می کنم باید این حق را به نمایندگی از همه خبرنگاران زحمت کش و بی مزد و منت داریون نما به خود بدهم که از مسوولین ادارات داریونی انتقاد کنم.

انتقاد از بابت این که یکی شان، لااقل یکی شان به خود این زحمت را نداد تا با تلفنی خشک و خالی، یا پیامکی یا… این روز را به خبرنگاران داریون نما تبریک گوید.

همین خرامه در نزدیکی خودمان، ببینید مسوولان خرامه ای هر سال و در روز خبرنگاربرای تنها سایت شهرشان چه می کنند؟ اما ما…

… روز خبرنگار امسال هم مانند سال گذشته آمد و رفت. بنده به عنوان کمترین، از همه خبرنگاران سایت داریون نما که بی هیچ توقع و مزدی تنها و تنها برای شهر و منطقه اشان کار می کنند تشکر می کنم.

امیدوارم روزی شرایطی فراهم شود که به صورت ویژه قدردان زحمات این عزیزان باشم.

حق یارتان

مدیر سایت داریون نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا