داريون نماهمه

به بهانه يك سالگي داريون نما|”من” و “او” و “داريون نما”

بهرام كرمدار|

به هر حال ما داريوني ها همديگر را مي شناسيم. هرجا كه باشيم. شايد تا پدر جد هم را بشناسيم و اين براي شهرنسبتا كوچكي مانند داريون حرفي به گزاف نيست.
بنده مدير سايت داريون نما را از قبل مي شناختم. همان زمانهايي كه به جهت كار خبري اش به استاديوم حافظيه مي آمد.
البته خيلي همديگر را تحويل نمي گرفتيم! نه او گرم مي گرفت و نه من. شايد هركداممان فكر مي كرديم ديگري بايد پا پيش بگذارد.
جالب است دو سه سال بر همين منوال گذشت و ما فقط هفته اي يك بار در حد يك سلام و عليك سرد همديگر را مي ديديم و تمام.
اوضاع همينگونه بود تا اينكه يك روز خودش زنگ زد. ظاهرا مي خواست يك گزارش تصويري از ورزشگاه حافظيه تهيه كند.
آن زمان قرار بود فينال مسابقات جام حذفي فوتبال ايران در حافظيه برگزار شود و او آمده بود تا براي سايت خبرآنلاين يك گزارش جنجالي تهيه كند و احيانا شهر را به هم بريزد!

اتفاقا او اين كار را كرد. من هماهنگي اش را انجام دادم. او كار خودش را كرد و در آستانه برگزاري فينال جام حذفي رفت تيتر زد كه :”مي خواهند چمن حافظيه را رنگ كنند”. اشاره او به وضعيت خراب چمن ورزشگاه حافظيه بود و اينكه مي خواهند با رنگ زدن اين چمن بر خرابي آن سرپوش گذارند.
خلاصه از آنجا بود كه دوستي بين ما ايجاد شد تا رسيد به سايت داريون نما.
يك روز گفت كه مي خواهد مرا-به عنوان يك داريوني موفق-در سايت داريون نما معرفي كند. ابتدا مخالفت كردم چون واقعا خود را شايسته چنين عنواني نمي دانستم و اكنون هم چنين است. اما وقتي با اصرار او روبرو شدم قبول كردم و بعدا هرچه زمان مي گذشت ارتباط ما بيشتر و بيشتر مي شد.
حالا اما كار به جايي رسيده كه اگر يك روز به هم زنگ نزنيم كارمان نمي شود.
حقيقتش مي خواهم بگويم به او عادت كرده ام. شايد او هم به من عادت كرده و اين به خاطر وجود سايت داريون نما بوده است.
در اين مدت توانستيم در بعد فرهنگي ورزشي كارهاي خوبي با راهنمايي هاي حجت الاسلام عزيزي امام جمعه منطقه داريون انجام دهيم.
مي خواهم بگويم ادامه و استمرار دوستي ما به خاطر يك تفكر بالا و معنوي كه همان تفكر ولايت فقيه است مسجل شده.
حالا به واسطه سايت داريون نما من دوستان خوبي در شهر و منطقه خودم دارم. از امام جمعه محترم منطقه گرفته تا يوسف بذرافكن و برادران ظهرابي و اهالي مسجد و….
همين جا اين نكته را هم عرض كنم كه مدتي به خاطر مشغله كاري از نوشتن براي داريون نما دور بودم اما خدا شاهد است هر روز به فكرش هستم و نقطه نظراتم را با مدير سايت در ميان مي گذارم. خوب است بدانيد شايد من بزرگترين منتقد او باشم و شديدترين انتقادها را من از او انجام دهم. اما خوبي او به اين است كه انتقاد پذير است و در هر شرايطي سعي مي كند راضي ات كند.
ان شالله داريون نما براي داريوني هاي عزيز هميشه برقرار و بر دوام باشد. من هم به ياري خدا هميشه همراه دوستانم در اين سايت هستم.
حق يارتان

5 دیدگاه

  1. با سلام خدمت جناب اقای بهرام کرمدار ,چند ماهی از اشنایی ما با هم نمی گذرد ولی در همین مدت کم هم آنقدر بزرگواری و خوبی از شما دیده ایم که مایه ی افتخار و مباهات است برای ما دوستی باشما. از طرف همه ی ورزشکاان داریونی تشکر میکنم از شما به خاطر تلاشها و زحماتتان در راستای پیشرفت فرهنگ و ورزش منطقه.از همین جا سالگرد یک سالگی داریون نما را به مدیریت سایت و همه ی مخاطبان و دوستداران این سایت مردمی تبریک عرض می نمایم.

  2. با سلام خدمت دوست عزیز اقای کرمدار به شما افتخار میکنیم و اشنایی با شما برای ما غنیمتی بزرگ است انشا اله همیشه سلامت باشید دلمان برای مطالبتان تنگ شده بود با این مطلب انرژی گرفتیم

  3. دیگه فکر کنم نوشابه ای نمانده که داریونی ها اینقدر برای هم نوشابه باز می کنند. اما جدا من هم روزی اینقدر از مدیر سایت بدم می اومد و نمی دونستم که یه روزی مثل امروز می رسه که برعکس خیلی از او خوشم میاد. هرکی برای فرهنگ و اندیشه قلم و قدم بزنه جاش تو بهشته. دست هر چه داریونی بی بلا باشه

  4. گاهی جراً ت نمیکنم پشت سرم را نگاه کنم

    که ببینم …… جام خالیه یا نه !؟؟؟

    می خندم ! دیگرتب هم ندارم

    داغ هم نیستم سرد شده ام سرد سرد

    می ترسم شاید دق کرده ام کسی چه می داند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا