اخبارگزارشهمه

خبرهای خوب از زمین چمن داریون/سرانجام، انتظارها به سر می رسد

پی گیری مشکل سند املاک داریون در دستور کار نماینده مجلس

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و داریون در مجلس شورای اسلامی به همراه خداجو و پاک فطرت مدیران اداره ورزش و جوانان استان فارس و شهرستان شیراز از روند سامان یابی زمین فوتبال داریون بازدید کردند.

به گزارش داریون نما در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین رستگار امام جمعه منطقه داریون،اعضای شورای اسلامی شهر داریون، و عباس اسدی-استاد دانشگاه-نیز حضور داشتند روند ساخت و چمن کاری زمین فوتبال داریون مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

با توجه به اتمام بتن ریزی زمین چمن و بر اساس برآورد مسوولین اداره ورزش و جوانان استان فارس و شهرستان شیراز به نظر می رسد سرانجام این پروژه پس از سال ها انتظار ورزشکاران داریونی، تا ۲۲بهمن امسال به صورت کامل همراه فنس کشی دور زمین،به بهره برداری برسد.

بررسی مشکلات داریون در دفتر امام جمعه

با حضور دکتر قادری نماینده مردم در مجلس  و اعضای شورای اسلامی شهر به میزبانی امام جمعه داریون  مشکلات منطقه داریون مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص سند املاک داریون و رفع مشکل اسناد نکاتی را مطرح کردند که دکتر قادری  نیز در خصوص پیگیری موضوع و برگزاری جلسه با اداره کل اوقاف قول مساعد داد.

امتیاز کاربران: 4.6 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا