ديدگاه

قابل توجه مسوولين خيلي عزيزداريوني /چون پول ندارند، گاز هم ندارند!

مينا افلاكي/

اين روزها از هر كوچه پس كوچه‌اي عبور مي‌كني كارگرهاي شركت لوله كشي گاز را مي‌بيني كه توي خونه ها مشغول به كار هستند.

اين نشان از آن دارد كه مردم داريون به يكي از خواسته‌هاي به حق‌شان كه “داشتن گاز لوله كشي ا ست رسيده اند.

خدا را شكر كار اَلَمك گذاري هم رو به اتمام است، و به اميد خدا با شروع سرما، گرما را در كنار شعله هاي آبي رنگ بخاري گازي احساس خواهيم كرد .

 تعداد زيادي از مردم لوله كشي گاز كرده اند و منتظر كنتر گاز هستند. اين بماند كه به نظر من جناب شهردار نبايد از مردم پول مي‌‌گرفت. نكته اما اينجاست كه متاسفانه تعدادي هم كه شمار آنهااز انگشتان دست بسيار فراتر مي‌رود به علت فقر! نتوانسته‌اند تا كنون لوله كشي گازبراي خانه هاي خود انجام دهند.

قابل توجه مسوولين! آيا اين انصاف است، در كشوري كه ثانيه به ثانيه نفت و گاز به كشور هاي ديگر صادر مي‌ شود  بايد كسي وجود داشته باشد كه به علت نداشتن اصل پ كه همان پول است از چيزي كه حق مسلم اوست محروم بماند؟!

از شما خواستارم كه فكري به حال اينگونه از قشر داريوني هم كنيد.

و اما در آخر به شوراي شهر در اين زمينه خسته نباشيد مي‌گويم و اميدوارم كه به ديگر وعده هاي خود هم جامه عمل بپوشانند.

4 دیدگاه

  1. متاسفانه بعد از گذشت حدود دو سال و نیم هنوز بعضی از محلاتن گاز ندارند!!!
    امیدوارم که هر چه زودتر گاز کشی روستاهای اطراف هم شروع یا به اتمام برسد

  2. سلام زارع جان… این هم یکی از مشکلاتی است که کاندیداهای جوان دوره چهارم شوراهای منطقه باید برای آن برنامه و چاره اندیشی داشته باشند و مردم نیز باید همکاری لازم را مبذول نمایند.

  3. «قشر آسيب پذير»؛
    البته حضرت امام با مواردي که در قانون اساسي بود و تاکيدي که به گروه هاي هدف (که اقشار محروم و مستضعف جامعه بودند)، داشت، جامعه هدف را معرفي کرد و آنها را ولي نعمت کشور خواند و در اين زمينه بر نيازهاي اساسي و پايه اي از جمله مسکن، امنيت غذايي و… تاکيد فراوان داشتند.
    در اين راستا از همان ابتداي انقلاب، نهادهايي همچون بنياد مسکن، کميته امداد، بنياد مستضعفان و حساب 100 امام در اين رابطه به وجود آمد. متاسفانه اين واژه ها بعد از جنگ جاي خودش را به واژه هايي انحرافي مثل قشر آسيب پذير که يک واژه نامانوس وارداتي است، داده است و متعاقبا در سال هاي اخير تحت عنوان دهک هاي اجتماعي و دهک هاي درآمدي نام گذاري شده که به واسطه تقسيم بندي اي که ما در داخل از آن تحت عنوان دهک هاي ده گانه ياد مي کنيم، از واژه هاي پرمحتواي محروميت و استضعاف دور مانده ايم،و……..
    منبع: روزنامه شرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا