داريون در قابهمه

يادي از گذشته؛انگار همين ديروز بود…

انگار همین دیروز بود که کودکان و نوجوانان قد ونیم در مسجد امام محمد تقی علیه السلام داریون گرد هم جمع آ مده و با پیشنهاد چهار نفر معلم و یکی از شاگردان شهید خوش نژاد هیئت قاسم ابن الحسن (ع) را تشکیل دادند.

اين سه نفر به اضافه عليرضا كشاورز سالها پيش هيات مذهبي نوجوانان قاسم ابن الحسن(ع) داريون را تاسيس كردند.
از سمت راست:جلال بذرافكن(كارشناس ارشد ادبيات)،غلامرضا بذرافكن(كارشناس ارشد حقوق) و يوسف بذرافكن از فرهنگيان قديمي

در آن زمان اکثر نوجوانان سیزده و چهارده ساله بودند و برای همین نام هیئت را قاسم ابن الحسن گذاشتند اما بار دیگر در شب عاشورا امام حسین علیه السلام همان نوجوانان دیروز که اغلب سی سالگی را پشت سر گذلشته بودند را دور هم جمع کرده بود ، همه آمده بودند فقط جای آقایان علیرضا کشاورز ،بهرام هوشیارو مصطفی بذرافکن خالی بود.

تعدادي از اعضاي قديمي هيات قاسم ابن الحسن(ع)

آنها پس از عزداری به همراه نوجوانان و جوانان امروزی و اتمام سخنرانی حاج آقا صدیق دور هم نشستند و از خاطرات آن سالها سخن گفتند از دورانی که هیئت شلوغ و پر رونق بود و فقط به ایام محرم محدود نمی شد ،همه آنها یک آرزوی مشترک داشتند و آن هم این بود که باز هم هیئت به دورا ن اوج و طلایی خود باز گردد تا ازاین هیئت مذهبی نیروهای مذهبی و موفق بیرون آیند.َ

 

2 دیدگاه

  1. جناب اقای غلامرضا بذرافکن

    با سلام

    از اینکه عسکتونو توی سایت داریون نما دیدم بی نهایت خوشحال شدم امیدوارم هر کجا که هستید پایدار باشید

  2. با سلام و تشکر از داریون نما در ضمن آقای یوسف بذرافکن دارای کارشناسی امور تربیتی است. آقای بهرام هوشیار کارشناس امور تربیتی و آقای علیرضا کشاورز کارشناس ارشد معارف اسلامی،از دیگر بنیان گذاران اصلی هیئت هستند که در عکس غائب می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا