گفت و گوهمه

گفت و گوی داریون نما با رییس اداره ورزش و جوانان شیراز:زمین چمن داریون به زودی آماده می شود

خبرنگار:علی مختاری|

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت:ورزش منطقه داریون با وجود امکانات کم و بسیار ناچیزتوانسته در زمینه های مختلف ورزشی خصوصا والیبال و ورزش های رزمی در مسابقات استانی و کشوری مقام های خوب شایسته ایی کسب کند.

حسام زارع مهذبیه در گفت و گو با داریون نما افزود:از سهم در آمد دو در صد نفت و گاز،صد درصد آن را به ورزش منطقه داریون اختصاص داده ایم ،چون نگاه مسئولان به ورزش این منطقه مثبت بوده و این امر نیز بی سابقه است.

وی در خصوص تکمیل زمین چمن داریون اظهار داشت :قاعده هر کاری در ورزش باید اساسی باشد چون ما اصولا به کارهای بدون کارشناسی معتقد نبوده و نیستیم وگرنه می توان زمین را شخم زده ، اندکی هم چمن داخل آن ریخت و استفاده کرد ولی عمر کوتاه و ناپایدار خواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت : پروژه زمین ورزشی داریون یک پروژه تکمیلی بوده و باب تخصیص اعتبار آن نیز باز شده تا هر چه زودتر هزینه اختصاص یافته و کار را به نحو مطلوب و شایسته برای مردم ورزش دوست تمام کنیم .

مهذبیه تصریح کرد:با توجه به سقف کم اعتبارات شهر داریون کارهای خوبی انجام گرفته و از نظر ما هم قابل قبول بوده و اگر درآمد بالایی وجود داشت قطعا حمایت بیشتری نیز از ورزشکاران فهیم و و زحمتکش می شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شیراز تاکید کرد: در حال حاضر یک سری نارضایتی از طرف ورزشکاران وجود دارد ولی با حمایت مدیر کل تربیت بدنی و مسئولین شهر داریون ، مشکلات را مرتفع و در سال 92 فاز یک و دو آن که شامل پیست دومیدانی و سکوی تماشاگر خواهد بود، به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت :ورزش داریون با 10هیات ورزشی در رشته های مختلف از جمله والیبال ، فوتسال ،فوتبال و ورزشهای رزمی ،مدال های رنگارنگی در مسابقات کشوری کسب کرده و این مایه مباهات و دلگرمی ماست که با امکانات کم ورزشکاران بزرگی رشد کرده اند.

مهذبیه در پایان از کمانه مدیر کل ورزش و جوانان استان ،زرین کلاه فرماندار شیراز،اسماعیلی معاون عمرانی فرمانداری، حجت الاسلام عزیزی امام جمعه ورزش دوست ،شرفی رییس شورا ،علی بذرافکن نماینده تربیت بدنی ،زارع شهردار داریون و سایر کسانی که پیشبرد ورزش منطقه داریون همکاری می کنند تشکرو قدردانی کرد.

4 دیدگاه

  1. ادم نباید اینقدر منفی باف باشه به جای منفی بافی بگو به یاری خدا درست میشه

  2. من اگر برخیزم

    تو اگر برخیزی

    همه برمی خیزند

    من اگر بنشینم

    تو اگر بنشینی

    چه کسی برخیزد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا