اخبار

آغازثبت نام طرح خوداشتغالی در روستاها

روستاییان و ساکنین شهرهای زیر 20هزار نفر از امروز می تواند به مراجعه به سایت www.emdad.irجهت ثبت نام در طرح خود اشتغالی و دریافت تسهیلات بانکی ثبت نام کنند.

به گزارش داریون نما به نقل از فارس ،محمد امید معاون خودکفایی و اشتغال امداد با اشاره به ثبت نام روستاییان و ساکنین شهرهای زیر 20هزار نفر در طرح خود اشتغالی بیان داشت :متقاضیان می تواننداز امروز تا پایان 30دی در سایت www.emdad.irثبت نام نمایند.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد اظهار داشت : پس از اتمام ثبت نام مجموع ،امداد اسامی متقاضیان را بر اساس اولویت ها تقسیم بندی کرده و انها را جهت دریافت وام های اشتغال به بانکهای عامل معرفی می کند.

وی افزود:کمیته امداد برای ایجاد 200هزار فرصت شغلی در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر برنامه ریزی کرده و به طوری که برای هر فرصت شغلی مبلغ 15میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است .

وی گفت :در حال حاضر کمیته امداد،با بانک های ملی ،ملت ،صادرات،کشاورزی ،تجارت ،سپه ،رفاه و توسعه تعاون تفاهم نامه امضا کرده و در اینده نزدیک برای ارائه خدمات نیز با پست بانک برای دادن خدامات به مددجویان تفاهم نامه کاری امضا خواهد کرد.

معاون خود کفایی کمیته اماد خاطر نشان کرد:با توافقی که با بانک های عامل صورت گرفته قرار است برای تحویل وام های اشتغال به متقاضیان یک ضامن بخواهند و با رایزنی های صورت گرفته در مدت دو هفته وام مورد نظر افراد پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا