اخبار

تقابل دیدنی فوتبال پیشکسوتان شاهین دودج /منتخب پیشکسوتان داریون

مسئول کمیته هماهنگ کننده بازیهای دوستانه پیشکسوتان داریون گفت :مسابقه دوستانه بزرگ و مهیج فوتبال بین تیم پیشکسوتان شاهین دودج و منتخب پیشکسوتان شهر داریون طبق برنامه ریزی انجام شده قبل از پایان سال ۹۱انجام می شود.
به گزارش داریون نما علی مختاری ضمن مثبت ارزیابی کردن این حرکت فرهنگی و ورزشی افزود: به منظور تجلیل و ارج نهادن به زحمات و تجدید خاطرات ورزشی سالهای گذشته این عزیزان تصمیم گرفتیم تا با انجام یک بازی دوستانه و در خور شان و منزلت از تلاش بی دریغ انها در امر ورزش تشکر و قدردانی کنیم.
وی گفت :برگزاری مسابقات دوستانه بین پیشکسوتان شاهین دودج با تیم های پیشکسوت روستاهای تربر جعفری ،کوشک مولا،دیندارلو و ایزدخواست در تقویم کاری خود گنجانده و با یاری خدا و همکاری سایر دست اندرکاران این بازیها طبق برنامه و تاریخ تعیین شده برگزار خواهیم کرد.
همچنین مسوول برگزاری مسابقات فوتبال داریون اظهار کرد:طبق هماهنگی هایی که با مسئولان و دست اندرکاران هر دوتیم انجام گرفته فقط بازیکنان ییشکسوت رده سنی ۴۰سال به بالا می توانند در این بازی شرکت کنند لذا از بازی دادن بازیکنانی که کمتر از این رده سنی باشند معذور هستیم .
حاج کمال زارعی ادامه داد:هدف ما از برگزاری این مسابقه معرفی پیشکسوتان عرصه ورزش فوتبال به نسل فعلی بوده تا ضمن اشنایی با همدیگر از توانایی ها و راهنمایی های این عزیزان نیز استفاده کنند.

2 دیدگاه

  1. پیش بینی کنید و جایزه بگیرید
    مسابقه دوستانه بین پیشکسوتان دودج و پیشکسوتان شهر داریون 18اسفندماه (این جمعه )برگزار خواهد شد لذا دست اندرکاران این دیدار دوستانه قصد دارند به رسم یادبود به سه نفر از کاربران محترم منطقه داریون که نتیجه این بازی مهیج را دقیقا پیش بینی کنند هدیه ایی اهدا کنند
    از تمام دوستداران و علاقمندان به ورزش می توانند نظر خود را در رابطه با نتیجه این بازی تا ساعت 24پنج شنبه 17اسفند ماه در بخش نظرات همین مطلب ارسال کنند .

  2. سلام جناب آقای مختاری. ..طرح خوب و جالبی است. پیشنهاد من، برد سه به دو داریونه… دقیق تر نمی تونم بگم چون با هیچ کدوم از تیم ها هیچ آشنایی ندارم.برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می کنم. برد و باخت هم مهم نیست. مهم یه بازی خوب و جذاب و جوانمردانه است که انشا الله شاهدش خواهیم بود.. تا چه پیش آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا