اخبار

بازی پیشکسوتان فوتبال داریون و دودج برگزار می شود

به گزارش داریون نما، در این جلسه که دوشنبه در نمایندگی اموزش و پرورش شهر داریون برگزار شد ،ناصر شرفی رییس شورا،علی بذرافکن مسئول ورزش و جوانان ،حاج کمال زارعی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای دودج و علی مختاری مسئول کمیته برگزاری این بازی دوستانه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه حاج کمال زارعی گفت:هدف از برگزاری این دیدار دوستانه ،بزرگداشت زحمات عزیزانی است که بعنوان بازیکن جوان در منطقه داریون فعالیت چشمگیری داشته و در حال حاضر نیز به بعنوان پیشکسوت در کنار ما قرار دارند.

ناصر شرفی رییس شورای شهر داریون نیز گفت :این حرکت یک کار فرهنگی و ارزشی بوده و جا دارد از همه کسانیکه برای این عزیزان ارزش و منزلت قایل بوده و مقدمات این دیدار را فراهم نموده اند تشکر و قدردانی کنم ،ضمن اینکه هر کمکی که از دست این مجوعه و شهر داریون بر آید انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد:ما بنا داریم از تمامی بازیکنان پیشکسوت بالای 40سال شهر داریون را برای انجام این بازی بزرگ دعوت کنیم تا خداناکرده کسی از دست ما ناراحت نشود لذا هر کدام از این عزیزان که تمایل داشته باشند می توانند برای این بازی ،حضور خود را اعلام کنند.

همچنین علی بذرافکن  نیز در سخنانی بیان داشت : انجام چنین بازیهای دوستانه ایی باعث انسجام و همدلی بین فوتبال منطقه شده و نسل جوان می تواند قشر عظیم پیشکسوت را بعنوان الگوی اخلاقی و ورزشی خود قراردهد.

وی اضافه کرد:از تمامی کسانیکه موجب شده اند تا از عزیزان پیشکسوت یادی شود تا دل انها را شاد شود ممنون و سپاسگزاریم و با تمام توان در خدمت این بزرگواران عرصه ورزش خصوصا فوتبال هستیم.

علی مختاری نیز گفت:همانطور که وعده داده بودیم مقدمات انجام این بازی بزرگ را با همکاری سایر دوستان فراهم و خوشحالیم که با حرکت فرهنگی و ورزشی می توانیم بازیکنان پیشکسوت داریون و دودج را ابا قشر جوان و نوپای منطقه اشنا سازیم و خاطره چند سال پیش انها را برای عموم زنده کنیم .

وی تاکید کرد: بازی دوستانه بین پیشکسوتان دودج و پیشکسوتان شهر داریون روز جمعه 18اسفندماه سال جاری ساعت 9صبح در زمین ورزشی شهید زیخانی دودج به قضاوت علی زارعی انجام خواهدشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا