اخبارهمه

خدا را شکر بالاخره جلسه شورای شهر داریون برگزار شد!

خبرنگار:مجتبی ظهرابی|

جلسه این هفته شورای اسلامی شهر داریون بدون حضور خبرنگار داریون نما به دلیل بی اطلاعی از تشکیل یا عدم تشکیل این جلسه برگزار شد.
ناصر شرفی رییس شورای اسلامی شهر داریون نیز ساعت ۱۶ روز چهارشنبه بعد از تماس خبر نگار داریون نما از شرکت اعضا شورا و به حد نصاب رسیدن اعضا برای تشکیل جلسه این هفته شورای اسلامی شهر داریون اظهار بی اطلاعی کرد ولی گویا این جلسه با حدود ۴۰دقیقه تاخیر بالاخره بعد از چندین وچند هفته با حضور تمامی اعضای شورا تشکیل شده است.

ناصر شرفی در خصوص این جلسه گفت:تعدادی از شهروندان برای حل مشکلات خود به جلسه شورا مراجعه کردند که اعضا شورا به همراه شهردار به مشکلات آنها رسیدگی و راهنمایی های لازم را انجام دادند.
وی افزود: در ادامه جلسه در خصوص برنامه ریزی و انجا م قانون ۱۴۰ شهری برای نقشه برداری(یو تی ام )از شهر داریون جهت تنظیم اسناد املا ک ،زمینها ومنازل داریون هماهنگی های لازم بین شورا و شهرداری انجام شد و خود مردم نیز عهده دار هزینه های نقشه برداری خواهند بود.
وی همچنین از رفع مشکل آب شهر داریون خبر داد و افزود:بحمداله مشکل آبرسانی و ترانس برق مربوط به پمپ آب حل شده است وهمه مردم داریون از نعمت آب برخوردارند.

3 دیدگاه

  1. خسته نباشید جناب آقای ظهرابی، خبر خوبی بود خوشحالمان کردید. ممنون از پی گیری هاتون که الحمدالله بالاخره به نتیجه رسید.و با تشکر از جناب آقای رضا داریونی و سایر کسانی که دیدگاهشان را در این مورد ابراز کردند.

  2. جناب آقای زارع سلام
    بنده نیز به عنوان یک داریونی وهمشهری از شما استاد بزرگوار بخاطردلسوزیهای بجا وحضور مستمر و مداوم شما وهمچنین پیگیری شما در مورد تمام مسایل در سایت داریون نما تقدیر و تشکر نموده و توفیق روز افزون شما را از در گاه الهی خواستارم راستش مطالب شما بسیار جالب و دلچسب است و بوی یکرنگی وبی ریایی میدهد قبلا یکبار شما را زیارت کرده ام به امید دیدار مجدد از شما التماس دعا دارم پیروز و سر بلند باشید

  3. سلام این اشتباهه که شورای 4 ساله رو به 7 سال تبدیل می کنه همه برنا مه ریزیها رو به هم میزنه الان در واقع سه سال هست اعضای شورا از طرف مردم نیستند چون مردم اونها را برای 4 سال انتخاب کردند نه 7 سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا