ديدگاه

افراد لایق ،متعهد ،متخصص و دلسوز لازمه شوراها

یوسف بذرافکن|

سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری شده است . در خرداد ماه امسال بزرگترین رویداد سیاسی کشور یعنی انتخاب رئیس جمهور اتفاق می افتد و انشاء الله با حضور چشمگیر مردم به حماسه ای بزرگ تبدیل خواهد شد .

انتخاب رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور (رئیس قوه مجریه) و دومین مقام رسمی کشور مورد رسد مقامات سیاسی جهان و مور دطمع استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار است که البته ملت هوشیار و بصیر ایران امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل خواهند کرد .

اما همزمان با این رویداد بزرگ سیاسی انتخابات شواهای شهر و روستا نیز انجام می شود که هرچند یک انتخابات محلی و برای انتخاب مسوولین محلی هر شهر و روستا انجام می شود اما نباید مورد غفلت قرار گیرد .

مسلما انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر جمهوریت نظام و نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است ، به گونه ای که تقریبا در هر سال یک انتخابات در کشور ما اتفاق افتده است و از آزادی بی نظیر حاکم در کشور ما است .

شورا ها برای آبادی و پیشرفت شهر ها و روستا های کشور بسیار سازنده است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا اگر  به عضویت شورا ها در آیند پیشرفت و آبادی کشور تسریع خواهد شد .

3 دیدگاه

  1. مثل روز، روشن است که ملت ما، در این آزمایش بزرگ نیز سربلند خواهند بود. زیرا خدا با ملت همیشه در صحنه ی ایران سرافراز است…

  2. امید آنکه در این دوره افرادلایق برای شورا ها انتخاب شوند کسانی که به مردم اهمیت دهند متدین و دلسوز باشند و در فکر فریب افکار عمومی نباشند ،مردم هم باید در انتخاب اعضای شورا نهایت دقت را بنمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا